Skip to main content
Beantwoord

Kan darten via Viaplay niet op TV kijken

• 1 januari 2024
  • 5 reacties
  • 748 keer bekeken

Kpn had wel even aan kunnen geven dat ik darten niet op tv kan bekijken ,nu heb ik voor niets betaald😫

Beste antwoord door joop2011

@mamieke 

Dat mag niet van ViaPlay.

ViaPlay bepaalt wat wel en niet op kanaal 225 mag worden uitgeznden.

Maar je kan Darts via de VaiPlay app op de Smart tv, Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box), etc. kijken. 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst (dus geen zender). 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1161 reacties
  • 1 januari 2024

Had gekund. Maar je had ook zelf van tevoren informatie over Viaplay kunnen inwinnen, voordat je besloot een abonnement af te sluiten. Jammer om de vinger te wijzen naar KPN. 

Zo moeilijk is het niet 😊

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13998 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2024

@mamieke 

Dat mag niet van ViaPlay.

ViaPlay bepaalt wat wel en niet op kanaal 225 mag worden uitgeznden.

Maar je kan Darts via de VaiPlay app op de Smart tv, Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box), etc. kijken. 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst (dus geen zender). 

PeterG
Superuser
  • 65302 reacties
  • 1 januari 2024

Heb je een smart-tv die niet ouder is dan 2019 @mamieke ?

Dan kan je daarop 'gewoon’ de app downloaden. Mits je bent ingelogd op je account (Samsung, LG of Google icm Android-TV).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 januari 2024

Helaas is mijn tv ouder

PeterG
Superuser
  • 65302 reacties
  • 1 januari 2024

Ikzelf kijk momenteel op de laptop. Die 15 inch is ook mooi, zeker omdat je 'm vlak voor je hebt. Op schoot (lap) hier nu.

via http://viaplay.com .

Het toernooi loopt inmiddels ten einde

https://www.wkdarts.nl/darttoernooien/pdc-world-darts-championship/speelschema-pdc-wk-darts