Skip to main content
Beantwoord

Kan de Disney knop op de afstandsbediening aangepast worden naar een YouTube knop?

• December 11, 2024
  • 8 reacties
  • 219 keer bekeken

Is het mogelijk om de voorkeurknop DISNEY de afstandsbediening te wijzigen in YOUTUBE

Beste antwoord door Denise van KPN

Een hele goede vraag, ​@Kakalorus. Zeker als je vaker YouTube gebruikt dan Disney+. Maar helaas is wat jij wil niet mogelijk, zoals de Community ook al heeft aangegeven.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• December 11, 2024

Nee. Dat kan niet.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 11, 2024

Nee, dis nie mogelijk.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 13, 2024

Een hele goede vraag, ​@Kakalorus. Zeker als je vaker YouTube gebruikt dan Disney+. Maar helaas is wat jij wil niet mogelijk, zoals de Community ook al heeft aangegeven.

Grappig dat de Community mij op weg heeft geholpen om de Disney knop „om te bouwen” naar Amazon Prime.
Zie dit topic.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 1, 2025

Je hebt inderdaad gelijk ​@Me and My Monkey, fijn dat je dit alsnog deelt zodat hier mensen in de toekomst mee geholpen kunnen worden :)

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 2, 2025

Grappig dat de Community mij op weg heeft geholpen om de Disney knop „om te bouwen” naar Amazon Prime.
Zie dit topic.

Ik kan het niet zelf testen, maar in dat topic staat toch juist dat Disney+ (en Netflix) niet lukken via Button Mapper? (Maar bijvoorbeeld REC wél?) Is het jullie toch gelukt, ​@Me and My Monkey en ​@ikheetjeff?

Zie dit topic.

Ik kan het niet zelf testen, maar in dat topic staat toch juist dat Disney+ (en Netflix) niet lukken via Button Mapper? (Maar bijvoorbeeld REC wél?) Is het jullie toch gelukt, ​@Me and My Monkey en ​@ikheetjeff?

Zoals ik schreef: ja, bij een druk op Disney+ start Amazon Prime middels het stappenplan beschreven in de link die ik postte. Het kan dus wel.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dit wist ik inderdaad ook niet. Bedankt voor het delen van de tip, ​@Me and My Monkey.

Laten we dan zo stellen dat het via KPN zelf niet kan, maar blijkbaar wel met een third-party Button Mapper.