Skip to main content

Dag,

 

misschien lees ik er overheen maar is er een mogelijkheid om de reactietijd voor het veranderen van kanaalkeuze te verlagen. Mijn schoonvader kijkt nog graag voetbal op kanaal 221. Als hij de 2 indrukt verspringt hij nat Nederland 2 omdat hij iets te langzaam is vanwege zijn leeftijd. Kun je dit vertragen via het kpn menu? Kan er niks over vinden. Bedankt voor jullie antwoorden alvast.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @DennisHoltdijk94 ,

Helaas is dat niet in te stellen. 

 

Tip van @PeterG : 

Mijn tip:

Maak bij hem een favorietenlijstje. Vervolgens dat activeren als favoriete zenderlijst. Hij kan dan op 2 manieren makkelijk een andere zender kiezen.

Met de ok knop … scrollen door het lijstje met hoger/lager bij het kompas … en met ok de gekozen zender aanzetten.

Of met de zapknoppen (p- en p+ dus)

 

 

Aanvullend commentaar van moderator Jeroen : 


Wel kan ik het volgende melden:
Intern lopen er dingen om de toegankelijkheid te verbeteren. Hier valt ook onder: Aanpassen van de invoersnelheid kanaalnummers. Per wanneer we dit uitrollen kan ik helaas op dit moment niet aangeven. Maar weet dus dat er aan gewerkt wordt. 


Bedankt voor je antwoord Noordzee. Vind het best onvriendelijk voor de ouderen onder ons. De afstandsbediening is erg “druk” zoals ook de senioren afstandsbediening. Mijn schoonvader drukt bij de officiële ab bijvoorbeeld vaak op de bron-keuze knop en krijgt dan de tv niet meer terug. Hopen dat de invoersnelheid van de programmakeuze snel op te lossen is. Lijkt mij niet zo heel ingewikkeld.