Skip to main content

Kan Tv+ ontvanger niet bestellen omdat ik op 4 januari 2023 een nieuw contract heb afgesloten

tot 4 januari 2024 , vind dit vreemd ben al jaren klant van Kpn , TV/Internet vast bellen en 2x mobiel

moet nu wachten tot 4 januari 2024

Vind dit erg klantonvriendelijk wil de Tv+ ontvanger als 2de ontvanger er bij , snap echt niet waarom

dit niet mogelijk is

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Vind dit erg klantonvriendelijk wil de Tv+ ontvanger als 2de ontvanger er bij , snap echt niet waarom

dit niet mogelijk is

Mixed abonnementen zijn sowieso niet mogelijk, daar wil KPN helaas niet aan.

Ook ik zou heel graag zien dat die mogelijkheid er gaat komen maar KPN heeft hierin een harde policy.


Is geen mixedabonnement I kastje er bij rekening 2,50 euro omhoog bij het zelfde abonnement


Hoi @Joris45 
Je kunt geloof ik wel een nieuw jaarcontract aangaan maar dan met alleen KPN+ ontvangers


Hebben ze niet aangegeven bij de klanten service , geen problemen mee


Is geen mixedabonnement I kastje er bij rekening 2,50 euro omhoog bij het zelfde abonnement.

Wat voor een TV ontvanger heb je nu dan?

Volgens jouw profiel is dat een Arris en dat betekent dat jij een mixed abonnement zou willen hebben met zowel een "oude" TV ontvanger als een TV+ Box.

 


Als 2e ontvanger zal niet gaan @Joris45 


De Arris 2952 V2


De Arris 2952 V2

Precies en aangezien KPN geen mixed abonnement biedt kan je dus niet een TV ontvanger uit de "oude" proposities met een TV+ Box uit de nieuwe propositie combineren.


Dan doen ze 2 TV+ ontvangers , maar ze hebben het niet over mogelijk heden,

Het kan niet , punt uit


Dan doen ze 2 TV+ ontvangers , maar ze hebben het niet over mogelijk heden,

Het kan niet , punt uit

Dan zal je dus een nieuw abonnement aan moeten gaan, KPN levert geen TV+ Box i.c.m. de oudere abonnementsvorm.