Skip to main content

Ik heb wel het pluspakket op TV. Op mijn smartphone kan ik de zenders van het pluspakket niet vinden, vreemd. Weet iemand een oplossing.

Hallo @HenkJokeVooijs ,

Probeer eens de app te verwijderen van jouw telefoon. En dan daarna weer opnieuw downloaden en inloggen met jouw inloggegevens. 
 

Dan zijn de meeste zenders van het pluspakket zichtbaar, maar niet alle zenders. 
 

Waarom kan ik sommige zenders wel op mijn tv bekijken, maar niet op de Interactieve TV app?
Er kunnen twee redenen zijn waarom een zender wel op je tv te bekijken is, maar niet op de Interactieve TV app. Sommige zenders zijn alleen op je tv-ontvanger beschikbaar en kun je nooit in de app bekijken. De zenders worden wel getoond in de app zodat je de mogelijkheid hebt om een opname in te plannen. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender kun je alleen bekijken op de tv-ontvanger”.

Het kan ook zo zijn dat we nog niet de rechten hebben om de zender onderweg beschikbaar te maken. In dit geval kun je de zender alleen thuis bekijken. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”.

In beide gevallen geven we in de app aan dat je de zender niet kunt bekijken door een grijs afspeelicoon met een streep erdoorheen.

Hier vind je een compleet zenderoverzicht: Zenderoverzicht tv en/of radio van KPN
 


Het staat allemaal in 1 lijst. Net als op de ontvanger. Heb je bv ná Eurosport 1 niet Eurosport 2 in de lijst op de phone?

Is de app in de phone wel met hetzelfde itv-abonnementsnummer aangemeld als de ontvanger?(v.v.)