Skip to main content

Sinds gisteren gebruik ik de iTV app via een Androi TV dongle. Het terugkijken van programma's lijkt niet altijd goed te werken.

Voorbeeld:

Het is bijna 21:00 en ik wil graag het journaal van 20:00 op NPO1 terugkijken.

Het programma staat in de TV gids in de app met een blokje "kijk terug" in oranje letters. Als ik het programma selecteer, krijg ik wel een lijstje met uitzendingen te zien, maar als ik op de uitzending van 20:00 klik, gebeurt er niets. 

Het is nu even na 21:00 en nu kan ik hetzelfde programma wel terugkijken. Kan het zijn dat je een programma alleen terug kunt kijken als het langer dan een uur geleden is gestart?

Groeten, Bastin


Nou ik heb anders hetzelfde probleem. Normaal gesproken kon ik altijd ESPN wedstrijden terugkijken als ze net gespeeld waren op de wedstrijd dag zelf! En nou type ik deze wedstrijd in bij de zoekmachine van I-TV van KPN en​​​​​​ de wedstrijd is niet zichtbaar. Terwijl de wedstrijd van vorige week dit wel is. Die wordt gewoon wel weergegeven in het zoekresultaten overzicht

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Ik denk dat je in dit geval bij ESPN moet zijn.

KPN kan hier niets aan veranderen en heeft hier ook geen invloed op.


Hoi @AjaxAfca, welkom hier. 

Het gaat om de app begrijp ik. Wat gaat er mis met terugkijken? Want als ik nu naar de wedstrijden van afgelopen zondag ga, dan kan ik ze gewoon terugkijken via mijn iPhone.