Skip to main content

Ik heb een extra tv pakket (Ziggo Sport Totaal) en die wil ik uitzetten. Dit moet vandaag maar dit is op geen enkele manier mogelijk. In MijnKPN zie ik de mogelijkheid niet en via de Arris 5202 krijg ik een foutmelding (STB-wg-14). 

 

Als ik 0800-0402 bel dan krijg ik te horen dat ze op dit moment mijn vraag niet kunnen beantwoorden.

 

Graag hulp vanuit KPN omdit uit te zetten anders zit ik er nog een maand aan vast.

 

Edit: Toch iemand van KPN gesproken. Er is een storing want de dame aan de telefoon lukte het ook niet. 

Heb je het zo geprobeerd?

 

Zenderpakketten uitzetten via MijnKPN

  1. Login bij MijnKPN
  2. Kies 'Producten'
  3. Kies het 'Thuis product'
  4. Klik op 'Extra opties wijzigen of toevoegen'
  5. Kies 'Televisie'
  6. Selecteer het zenderpakket en klik 'Verwijderen'
  7. Bevestig met de knop 'Volgende' of 'Kosten straks' op mobiel
  8. Vink ‘Ja, ik ga akkoord’ aan
  9. Bevestig definitief met de blauwe knop 'Plaats bestelling'

Zenderpakketten uitzetten via de TV

  1. Ga in het menu naar 'Instellingen'
  2. Druk op 'Zenderpakketten'
  3. Ga naar ‘geabonneerd’ aan de linkerkant
  4. Kies het zenderpakket dat je wilt uitzetten
  5. Kies ‘pakket opzeggen’
  6. Bevestig met je pincode

 

Oh.. storing :wrench:


Er is blijkbaar nog steeds een storing want ik ben momenteel weer bellen omdat het nog steeds niet lukt. Niet via de decoder, niet via de app en niet via MijnKPN via het www. 

En omdat het bij de KS ook niet lukt is zij nu de 2e lijn bellen voor hulp / navraag situatie.

 

@DennisA78 Ja, vinkje/ knop ontbreekt en via de decoder krijgt ik eerder genoemde foutmelding.


De 2e lijn meldt dat ik niet vandaag maar morgen kan op zeggen. Wel raar want een eerdere melding van de week was per de 15e en daar wilde ik dat dus vandaag doen. Blijkbaar is per de 15e vanaf de 16e bij KPN. 


De 2e lijn meldt dat ik niet vandaag maar morgen kan op zeggen. Wel raar want een eerdere melding van de week was per de 15e en daar wilde ik dat dus vandaag doen. Blijkbaar is per de 15e vanaf de 16e bij KPN. 

Uitgezet.

 


Fijn om te horen dat het gelukt is @Ray_mond !