Skip to main content

Ik kan bij de instelling geen geavanceerde instellingen geluid aanvinken wat doe ik fout

Het zou misschien even handig zijn als je aangeeft welke TV ontvanger je hebt en hoe die is aangesloten. 

Plug&play kpn tv + soundbox via HDMI en netwerk kabel aangesloten

Geen idee. Lukt bij mij ook niet…..

Normaal gesproken zou je daar opties kunnen wijzigen mbt uitgang audio van de ontvanger.

Aangezien uw ontvanger zelf het geluid afspeelt, is er dus geen uitgang (behalve hdmi) en valt er dus niets te wijzigen.

Vandaar dat je er niet op kan drukken.

Hallo ​@Gelo68 ,

Om de geluidsinstellingen te openen ga je naar de Instellingen.

Gebruik je een van de standaardopties, dan krijg je het Geluidsmodus scherm. Gebruik je Aangepast, dan krijg je het Configureer Aangepast modus scherm.

Elke modus heeft z'n eigen subtiele aanpassingen zodat je voor elke gelegenheid het beste geluid hebt.

Modus Omschrijving
Movie Beleef films met meeslepend geluid dat je midden in de actie zet.
Night Geniet 's avonds van geluid zonder anderen te storen, met subtiele aanpassingen.
Music Luister naar muziek met rijke en volle klanken.
Game Ga op in je games met dynamisch geluid dat elke beweging benadrukt.
Sport Voel de spanning van sportwedstrijden met levendig en helder geluid.
Voice Luister naar dialogen en gesprekken met extra helderheid en duidelijkheid.
Voice Center Extra focus op de stemmen, zodat je geen enkel woord mist, ideaal voor nieuws en talkshows.

Aangepaste modus configureren

Als je onder Geluidsmodus hebt gekozen voor Aangepast, dan kun je per app op de TV+ Soundbox instellen welke modus deze gebruikt. Ga hiervoor naar de Configureer optie. Je krijgt dan een lijst van alle apps op de TV+ Soundbox waarvoor je dit kunt instellen. 

Zoek de app die je wilt aanpassen en klik op OK. Je krijgt daarna het Geluidsmodus keuzemenu zoals hierboven om je keus te maken.

bron: 

Hallo ​@Noordzee Het gaat om de ‘geavanceerde geluidsinstellingen’ die iets verder in de instellingen zit. Apparaatvoorkeuren, Weergave en Geluid, Geavanceerde geluidsinstellingen. Bij de DIW kun je kiezen voor Optische uitgang (of niet) en de Soundbox heeft dat niet. Daarom is dat onderdeel in de Soundbox niet geactiveerd. 

Reageer