Skip to main content

Wij willen graag disney plus aanschaffen via Kpn. Alleen als qij bij zender pakketten kijken krijgen we een melding dat we eerst een ander pakket moeten afronden. Maar wij hebben niks in bestelling staan. En krijgen daardoor de melding niet weg.

Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?

 

 

Hallo @Onlyirma ,

Het snelste is om nu te bellen met 0800-0402. (Vandaag hiervoor open tot 17.00 en anders maandag weer vanaf 8.00)

Zij kunnen jou dan meteen helpen of anders dan voor jou een "ticket"aanmaken voor de backoffice. Want achter de schermen moet eerst die andere aanpassing afgerond worden. 


Of via Disney+ bestellen.

Dan kan je een jaarabonnement nemen.

Bij een jaarabonnement betaal je 10 manden en 2 manden gratis.


Hallo @Onlyirma ,

Het snelste is om nu te bellen met 0800-0402. (Vandaag hiervoor open tot 17.00 en anders maandag weer vanaf 8.00)

Zij kunnen jou dan meteen helpen of anders dan voor jou een "ticket"aanmaken voor de backoffice. Want achter de schermen moet eerst die andere aanpassing afgerond worden. 

@Onlyirma 

Is het al gelukt via 0800-0402? 


Ben bang dat we niets meer horen.

Gebeurt helaas erg vaak. 😣


Hoi @Onlyirma, ik heb even meegekeken. Ik zie dat deze openstaande order de overgang van koper naar glas betreft. Deze staat gepland voor 4 november. Dan wordt deze afgerond en kan je weer een wijziging doorvoeren. Tot die tijd kan dat helaas niet. :(