Skip to main content

Je kan echt niet je favorieten lijst kiezen. Wat is dit nu voor een antwoord. De layout is bijna hetzelfde als op de ipad alleen daar kan ik kiezen uit of alle zenders of favorieten. Dit is nie mogelijk met die gare tv+ box waar ik zo een spijt van heb na een dag. Wat een verschrikking. Ga jullie schamen om zo’n een misbaksel te leveren. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt morigineel topic]

Via Home knop - Nu op TV - Favorieten. Hier vindt je die als favorieten gemarkeerde zenders (als tegels) terug.

Dit klopt niet. Heb zenders gemarkeerd met hartje. Kijk ik op “ nu op tv”  staan toch alle zenders weergegeven en niet alleen die met het hartje. 

 

Admin: samengevoegd met eigen topic origineel topic]


Heb zenders gemarkeerd met hartje. Kijk ik op “ nu op tv”  staan toch alle zenders weergegeven en niet alleen die met het hartje. 

Heb je dan wel het "tabje" favorieten gebruikt?


Die zie ik nergens. Op mijn ipad wel maar op tv niet. 


Die zie ik nergens. Op mijn ipad wel maar op tv niet. 

De overzichtelijkheid van de app laat inderdaad te wensen over, maar dat "tabje" is er toch echt (zie rode pijl).

 


Die zie ik nergens. Op mijn ipad wel maar op tv niet. 

De overzichtelijkheid van de app laat inderdaad te wensen over, maar dat "tabje" is er toch echt (zie rode pijl).

 

Heb het gevonden. Bedankt. 


Dat op de TV+ Box de gids niet beperkt kan worden door een eigen favorietenlijst is inderdaad een enorme aderlating waarvan ik hoop dat KPN die dwaling recht zal zetten.

Het ontbreken van deze functionaliteit is voor mij een absolute NoGo.


Die zie ik nergens. Op mijn ipad wel maar op tv niet. 

De overzichtelijkheid van de app laat inderdaad te wensen over, maar dat "tabje" is er toch echt (zie rode pijl).

 

Heb het gevonden. Bedankt. 

Achteraf is gebleken dat ik wel favorieten kan in stellen zoals hierboven maar als ik ga zappen dan kom ik toch weer zenders tegen die ik niet heb gekozen. Zucht!


Helemaal mee eens, Rene.

Idioot dat dat niet kan. Je kon de zenders al niet in je eigen volgorde zetten. Nu ook de favorieten er uit…. Waarom niet een beetje meedenken met je abonnees, KPN?


Dit vind ik ook een achteruitgang nadat we een nieuwe tv box hebben ontvangen.

Bij de vorige konden we handig profielen maken met favoriete zenders. Nu dat niet meer kan zit je constant met veel te veel oninteressante zenders opgescheept als je in een zapstemming bent.

Een eerstewereld probleem, dat snap ik ook maar een achteruitgang is het wel.