Skip to main content
Beantwoord

Kan geen ITV kijken, gegevens worden niet herkend

  • April 10, 2020
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Kan helemaal niet kijken omdat kpnitv mijn wachtwoord van KPN id niet herkend en KPN id die gegevens wel dus er klopt iets niet niet inloggen met mijn KPN id soms welke dan dan dat er geëist wordt 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Goedemorgen @DinydeBoed, van harte welkom hier op het KPN forum! We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen, meestal kan je binnen twee dagen een reactie van ons verwachten. 

Wat lastig dat het inloggen om online tv te kijken niet lukte, ik begrijp dat de gegevens niet herkend worden. Dat is gek. Ik begrijp dat inloggen op MijnKPN wel lukt, zie je dan ook jouw abonnement met iTV staan in MijnKPN

Heb je de tip van wjb hierboven nog kunnen proberen? En lukt het wel als je probeert in te loggen vanaf een ander apparaat, of gebeurt er dan hetzelfde? 

We horen graag hoe het is afgelopen, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2020

Zie bericht boven van Diny

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2020

Zie voorgaand bericht van Diny anders niet antwöorden 

 

 


wjb
Wijsgeer
  • April 11, 2020

En wat als je niet met jouw KPN ID inlogt maar met jouw abonnementsnummer en pincode?


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @DinydeBoed, van harte welkom hier op het KPN forum! We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen, meestal kan je binnen twee dagen een reactie van ons verwachten. 

Wat lastig dat het inloggen om online tv te kijken niet lukte, ik begrijp dat de gegevens niet herkend worden. Dat is gek. Ik begrijp dat inloggen op MijnKPN wel lukt, zie je dan ook jouw abonnement met iTV staan in MijnKPN

Heb je de tip van wjb hierboven nog kunnen proberen? En lukt het wel als je probeert in te loggen vanaf een ander apparaat, of gebeurt er dan hetzelfde? 

We horen graag hoe het is afgelopen, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.