Skip to main content

Het is toch te gek voor woorden dat men geen persoonlijke e-mail, om een storeng te melden, naar de KPN kan sturen meneer Kramer, de KPN directuer …!!!!!

En 0800 0402 bellen kost je enorme wachttijden tijd en dus   geld !!!!! Schandalig in deze hyper moderne tijd waar alles erg snel en godkoper kan….  

Heb je met die monopoli bedrijven, lijkt de ambtenaren wel….

Ik ga het ook nog effe op wat andere socmed sites melden….. 

Echt waardeloooooooosssssss

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Wat een boze berichten hier @Woodmill, als je hier verteld wat je klacht is kunnen we je misschien nog helpen. 


Het is toch te gek voor woorden dat men geen persoonlijke e-mail, om een storeng te melden, naar de KPN kan sturen meneer Kramer, de KPN directuer …!!!!!

En 0800 0402 bellen kost je enorme wachttijden tijd en dus   geld !!!!! Schandalig in deze hyper moderne tijd waar alles erg snel en godkoper kan….  

Heb je met die monopoli bedrijven, lijkt de ambtenaren wel….

Ik ga het ook nog effe op wat andere socmed sites melden….. 

Echt waardeloooooooosssssss

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Ja dat is een van de consequenties als je een abonnement bij KPN afsluit. 

Ze zijn niet echt goed in klant-leverancier communicatie waarin ze zelf hun afspraken verifieerbaar vast leggen.

Het helpt niet om dit op Social Media te zetten, buiten de Wilhelminakade in Rotterdam is dat algemeen bekend. Gewoon een nadeel dat je moet accepteren of niet.

 


Beste @Woodmill 

De mogelijkheid om contact met KPN op te nemen via e-mail hebben we een poos geleden weggehaald. We hebben hier bewust voor gekozen omdat we zagen dat er steeds minder gebruik van gemaakt werd door klanten. Ook zien we bij e-mail dat het contact soms langer duurt dan nodig. Reacties kunnen even op zich laten wachten (van beide kanten). Er zijn in onze ogen effectievere alternatieven. Je kunt KPN bereiken via de telefoon, via de chat, via Facebook, via Twitter, of via het KPN forum. We gebruiken e-mail nog wel als communicatiemiddel in bepaalde situaties als dat de voorkeur heeft.

Ik lees dat je in ieder geval gebruik maakt van sociale media, dus je bent van harte welkom op onze Facebook- of Twitterpagina. Je mag het probleem ook via hier verder toelichten. Je kunt dan na het typen van een bericht verder gaan waar je was gebleven. Er komt dan zo snel mogelijk een antwoord.

Een fijne avond gewenst! 


grrrrr.

https://forum.kpn.com/internet-9/wie-helpt-mij-aan-het-emailadres-van-kpn-438212#post532509

 


Reageer