Skip to main content

Via de app KPN ITV kan ik vaak geen programma's terug kijken. Krijg de melding: Fout bij het starten van de video. In dit geval gaat het specifiek om ESPN6 zondag 14 maart 18.00 uur. Het is nu 14 maart 21.12 uur. Maar andere programma's lukt ook niet. 

Ik heb deze vraag vaker voorbij zien komen en de oplossingen die daar werden voorgesteld geprobeerd. Helaas zonder succes. 

 

Hi @HJdB, welkom hier. Het is belangrijk om te weten om welke zender, programma etc. het gaat, zodat we bepaalde zaken kunnen uitsluiten. Dus heel goed dat je het al aangeeft. Ook ik krijg een foutmelding bij het Terugkijken van die wedstrijd. Dus dat betekent dat het hoogstwaarschijnlijk ligt aan de video, en niet aan de app zelf. De wedstrijden erna werken wel gewoon hier. Heb je nog meer concrete voorbeelden? Ik zal deze sowieso gaan doorzetten naar de technische collega's om te kijken wat er aan de hand is. Ik weet niet zeker of ze dit kunnen herstellen (ligt aan het exacte probleem), dus dat moeten we even afwachten.


Hi @HJdB, welkom hier. Het is belangrijk om te weten om welke zender, programma etc. het gaat, zodat we bepaalde zaken kunnen uitsluiten. Dus heel goed dat je het al aangeeft. Ook ik krijg een foutmelding bij het Terugkijken van die wedstrijd. Dus dat betekent dat het hoogstwaarschijnlijk ligt aan de video, en niet aan de app zelf. De wedstrijden erna werken wel gewoon hier. Heb je nog meer concrete voorbeelden? Ik zal deze sowieso gaan doorzetten naar de technische collega's om te kijken wat er aan de hand is. Ik weet niet zeker of ze dit kunnen herstellen (ligt aan het exacte probleem), dus dat moeten we even afwachten.

 

Hoi @HJdB, ben ik weer. Voor het programma dat jij noemde (https://tv.kpn.com/details/PROGRAM/875054378) is het nu opgelost. Ik kan 'm nu terugkijken, jij ook? Het programma ervoor was/is ook niet terug te kijken, en daar wordt nog naar gekeken. 


Hoi Paul,

Dank voor het uitzoeken. Het ging om meerdere titels waar ik problemen mee had maar nu lijkt het weer goed te werken.

Mocht ik weer problemen ondervinden dan meld ik me weer.


Hoi Paul,

Dank voor het uitzoeken. Het ging om meerdere titels waar ik problemen mee had maar nu lijkt het weer goed te werken.

Mocht ik weer problemen ondervinden dan meld ik me weer.

Top! Graag gedaan, en fijn dat het weer werkt. Je weet ons te vinden als er nog eens vragen zijn.