Skip to main content
De Kunder:

Ik probeer al twee jaar serie-opnames te maken van Escape to the country (BBC1) en Droomhuis op het platteland. Als ik op 'hele serie' klik, dan zegt de ontvanger: 'opname is ingepland'. Nou, meestal niet. Vervolgens moet ik enkele malen per week klikken op 'een aflevering'. Dat is erg storend. Zeker vanuit het buitenland.

Nu wil ik KPN aan de belofte houden: 'opname is ingepland'. Dat lees ik op mijn tv.

Als KPN zegt: 'opname is ingepland' en het blijkt niet zo te zijn, lijd ik schade, omdat ik deze programma 's om en bepaalde reden nodig heb.

Ik wil nu dat KPN dit in orde maakt



Admin: afgesplitsten eigen topic voor je aangemaakt

Beste @pmkunder, welkom! Wij willen het ook graag anders zien, maar ik kan er helaas geen verandering in brengen en zal je in het kort uitleggen waarom.



Bij een serieopname krijgt een seizoen van een programma een nummer toegewezen, zodat het opnamesysteem deze kan registeren. Wanneer een willekeurige klant in bijvoorbeeld januari Droomhuis op het platteland seizoen 1 opneemt, hebben we dat nummer dus geregistreerd. We willen niet dat klanten dubbele opnames krijgen, dus voegen we deze, als ze nog eens uitgezonden worden, niet meer toe aan de opnamelijst.

Zodra jij in september de Droomhuis op het platteland seizoen 1 op wil nemen, zegt de ontvanger dus: gaan we doen. De opname is ingepland. Het systeem registreert echter het nummer en voegt deze dus niet toe aan de opnamelijst.



Er wordt aan een oplossing voor dit probleem gewerkt, echter is niet bekend op welke termijn dit zal zijn. Voor nu is er dus helaas geen andere oplossing dan elke aflevering handmatig te selecteren voor opname.