Skip to main content

geen series te zien

vd week kon ik nog vooruit kijken naar temptation island en nu ineens niet meer dan 8 afleveringen

ik ga dus eind vd maand dit opzeggen, heel jammer omdat er niets anders op tv is behalve corona.

inmiddels ook gereset werkt niet. Ik heb telfort-kpn.

wat te doen nog wat kan helpen?

Beste @gevalletje apart 

Wat vervelend dat het niet werkt, ik lees dat je bij Telfort zit. KPN moderators kunnen niet bij jou gegevens komen. Ook al is Telfort overgenomen door KPN. Daarom verwijs ik je g raag door naar het forum van Telfort. Daar kunnen ze wel in je gegevens komen. 


Hoi @gevalletje apart. Welkom op het KPN Forum! Zoals Dennis Schreve al aangeeft kan je deze vraag het best op het Telfort Forum stellen. Heb je dat al gedaan? 


Hallo @gevalletje apart , ik heb bij Telfort nog nooit series vooruit kunnen kijken, je bedoelt waarschijnlijk via Videoland, als dat zo is moet je bij Videoland een klacht indienen en niet bij Telfort/KPN.

 


@gevalletje apart We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er dus vanuit dat je jouw vraag hebt gesteld op het Telfort Forum of dat je inmiddels al een antwoord hebt op jouw vraag.


Reageer