Skip to main content

Bel een gesprek met de KPN klantenservice maar ik zit al een kwartier te wachten ik heb de code 310 en kom er niet uit

hetzelfde probleem hier code 301

 


Hoi @Harry KPN, welkom op het forum. Met foutcode 301 is het lastig inderdaad. Ben je inmiddels wel door de wachtrij van de klantenservice heen? Wat hebben zij voorgesteld?

In de titel zei je dat je alles hebt geprobeerd, kan je vertellen wat je precies hebt geprobeerd? Er zijn verschillende dingen die je kunt doen bij zo'n foutmelding en als we weten wat je hebt gedaan kunnen we daar rekening me houden. Heb je de stappen gedaan die op onze website worden genoemd: Foutcode 310?Ook ben ik benieuwd hoe de tv-ontvanger is aangesloten, is dat met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset? Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons, speelt deze foutmelding op alle ontvangers of op de anderen? En welk modem tv-ontvanger heb je van ons? Om mee te kunnen denken aan een oplossing voor een foutcode hebben we meer informatie nodig zoals je merkt, kan je er meer over vertellen?

Dezelfde vragen zijn ook voor jou van toepassing @flip1956.


Opgelost