Skip to main content

Goedenavond, nadat ik eerst een uur (52 min) in de wacht sta wordt er opgenomen en wordt gevraagd wat het probleem is. Geen tv zeg ik en alle stappen online doorgelopen en uitgevoerd. Vervolgens wordt gezegd: moment ik vraag alles na. Weer in de wacht, 3 minuten later verbinding verbroken en klant zoekt het maar uit kennelijk. Dit is GEEN klantenservice lijkt mij. Het is een verschrikking hoe KPN met bestaande klanten omgaat. Nieuwe klanten krijgen van alles om maar binnen te komen en bestaande klanten kunnen verrekken, zo voelt het in ieder geval. Ik hoop zsm geholpen te worden en graag zonder bijkomende kosten! Echt geen woorden voor dit onfatsoenlijke gedrag bij jullie klantenservice sorry. 

@Peter van der Horst Pas op met privé gegevens, zoals adressen en volledige namen! U kunt de post bewerken door de op 3 puntjes te gaan staan en ‘bewerk’ te klikken!


Hoi Peter,

Dat klinkt inderdaad niet tof (understatement). 

Ik ben toch wel benieuwd naar wat het issue nu daadwerkelijk is, daar 'Geen TV’ redelijk generiek is. Mag ik opmaken uit de online doorlopen stappen dat het eerder wel gewerkt heeft? Is er een foutcode en functioneert alles niet, of gaat het over bijvoorbeeld een specifieke dienst/feature?


Is opgelost nu. Laat in de avond bellen is slechte keuze geweest. Ben nu zeer tevreden hoe ik geholpen ben.


Goed om te lezen dat het is opgelost nu. Veel kijkplezier verder 😁


Hoi Peter, welkom op ons forum! Bedankt voor je feedback!
Bellen met 0800-0402 is meestal wel de snelste manier om dit opgelost te krijgen als het met de stappen op kpn.com/storing niet op te lossen is. Ook 'snachts moeten mijn collega's je daarbij kunnen helpen. Ik zal je feedback doorgeven.
Als je een specifieke foutcode, of niet zo'n haast hebt denken we hier op het forum ook altijd graag even met je mee.