Skip to main content

Ik koop twee weken gelden ziggosport. En kan al tot twee keer tie niet de wedstrijd kijken. Of jullie losse  het nu op of ik zeg heel mijn abbonement op. Ik koop het niet voor niks. Heb vorige week ook al met een medeweker  an jullie hierover gebeld.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hallo @Jacky 50 , heb je niet nog een kabel aansluiting die toch nog actief is, kun je in HD via kanaal 14 kijken, doe ik nu ook.

 


Welkom op het forum.

 

Werkt verder alles wel goed?

Heb je alles bekabeld aangesloten?

Welke TV ontvanger en Experia box heb je?

Heb je Glas of koper?

Wat is jouw downloadsnelheid?

 

P.S.

Op het forum zitten over het algemeen alleen KPN klanten, die elkaar helpen.

Een moderator kijkt ook mee en hij / zij kan je meestal heel erg goed helpen.

 

Ik kijk momenteel, tot eind dit jaar, F1 op RTL HD television

 


Welkom op het KPN forum @Jacky 50. Om met je mee te kunnen kijken hebben we zoals je al aan de eerdere reacties ziet wat meer informatie nodig. Wat voor wedstrijden probeer je precies te kijken? Is dat de F1 zoals zij vermoeden, of zijn het andere wedstrijden? Lukt het alleen niet om die wedstrijden te kijken, of werken de zenders helemaal niet? 

Zou je de vragen van Joop en mij kunnen beantwoorden? Kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen? Daarmee zal ik het abonnement er ook bij kunnen pakken en kijken wat ik er over zie staan. Ik heb nu geen gegevens van je, waardoor ik nog helemaal niets kan zien.


We hebben helaas geen reactie meer van je gezien @Jacky 50. Is het via het telefonische contact inmiddels gelukt? Als dat niet zo is horen we het graag van je.