Skip to main content

KPN stuurt per mail……...

Aanbieding toevoegen gratis zender pakketten of tegen korting voor 3 maanden.

De zender pakketten met korting probleemloos toegevoegd, maar de gratis pakketten lukt niet.

Zowel online via mijn KPN  en als via het menu lukt het niet. (in behandeling dit kan 10 min duren)

Al ruim 2 weken bezig telefonische met KPN meerdere keren contact gehad. Met iedere keer het zelfde antwoord de order zit vast…… 

Morgen is deze aanbieding verlopen …. slimme marketing iets wat betaald moet worden lukt wel.

Ik ben al jaren abonnee en altijd goed geholpen . maar om iedere keer nu telefonische het zelfde verhaal te horen en er wordt niets mee gedaan. We bellen u terug… wanneer???

Morgen is de aanbieding afgelopen dan zal er wel weer een andere smoes komen.

Sorry K.... KPN als je iets aanbied zorg dan dat het opgelost !!!!!!!!!

 

Groetjes 

Richard 

 

 

 

Hallo @Sorich , even bellen met 0800 0402., vandaag.

 

 


Heb onderhand een hotline met 0800 04202… is zinloos


Welkom op het KPN forum, @Sorich. De actie is inmiddels verlopen, dus gratis aanzetten van een zenderpakket gaat me nu niet meer lukken. Wel zoek ik graag voor je uit waarom het nou mis is gegaan en of we misschien toch tot een andere oplossing kunnen komen. Welk zenderpakket had je graag aan willen zetten? Zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Het forum profiel is in gevuld. Kpn is wettelijk verplicht om deze aanbieding te verlengen, het probleem is al bijna 2 weken bekend bij de KPN en niet opgelost in de tijd van de geldende aanbieding. 


Wij zijn niet wettelijk verplicht om de aanbieding ansich te verlengen, maar ik wil wel graag samen met jou naar een oplossing kijken. Kan je nog aangeven welk zenderpakket je graag had willen hebben?