Skip to main content

Ik heb problemen met eigenlijk alle mogelijkheden van de KPN afstandsbediening. Kan alleen nog NPO1 kijken.
Aan en uit zetten met de afstandsbediening gaat, harder en zachter zetten ook maar verder niets.
De afstandsbediening opnieuw ingesteld volgens de regels hier op het forum maar dat helpt niet.
Diverse keren de router gereset en ook de Arris VIP5202, TV van de stroom gehaald, maar niets werkt. Kan de afstandsbediening van de Samsung tv niet gebruiken. Ook daarmee kan ik niet van zender wisselen en ook niet als ik daarvoor mijn Samsung telefoon gebruik.
Eventjes nadat ik de Arris VIP5202 weer gereset had werkte alles weer, om meteen daarna weer te stoppen. Ik denk daarom dat het niet aan de AB ligt maar aan de Arris VIP5202.

 

Hallo @AlbertvO, is natuurlijk knap lastig en vervelend als je de zenders niet kunt wisselen. Kan me zo voorstellen dat NPO1 gaat vervelend na een tijdje. Ik stel dan ook voor dat we de tv-ontvanger gaan vervangen. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik vervolgens actie ondernemen. 


Ik heb de gegevens ingevuld.


Er komt een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op @AlbertvO. Per sms ontvang je alle info. 


Hartelijk dank, alles werkt weer prima.