Skip to main content

Hallo! Mijn gehuurde film (The Wolf of Wall Street, gehuurd via de code die onlangs als wiedergutmachung werd gestuurd) doet het prima via de ontvanger. Ik wil deze film ook online kunnen bekijken, via de PC. Uiteraard heb ik netjes ingelogd. Na enig zoekwerk, wat voor deze titel verrassend lastig was, kwam ik na het invoeren van mijn pincode op de pagina uit waarop de film vertoond kan worden:  https://tv.kpn.com/details/VOD/5093109. Maar de 'play'-button is disabled/grijs. De huurperiode loopt snel weer af.

Mijn vragen zijn:

  • categorie ‘Voor ieder wat wils’ kan ik snel vinden via de ontvanger, maar niet vinden in de online-omgeving, het kostte de nodige moeite überhaupt de film online te vinden, waarom is dat?
  • Wat kan ik doen om de film ook op PC te zien?

Alvast bedankt voor je antwoorden!

Vreemd dat de film niet wilde afspelen. Het was nog wel binnen de 24 uren huurperiode?

Je kunt heel makkelijk zoeken met het vergrootglas. Ik tiepte ‘wolf’ in en dan zie je hem als 5e resultaat bij films en series. 


Bedankt voor je reactie Erwin.

Ja, het was binnen de huurperiode dat ik naar deze film (The Wolf of Wall Street) op zoek was. Via de ontvanger prima te vinden, maar in de web-omgeving (PC, laptop) niet. Uiteraard heb ik in de web-omgeving gezocht via het vergrootglas, maar daar verscheen de film niet.

En het gekke is: als ik in de web-omgeving niet ben ingelogd dan vind ik de film wel in de zoekresultaten via het vergrootglas (zoeken of 'wolf'), en als ik wel ben ingelogd dan verschijnt de film niet. Da's een leuke voor jullie programmeurs.

 

Het ging erom dat in de web-omgeving van KPN iTV onder ‘Films’ de categorie ‘Voor elk wat wils’ niet bestaat. Deze categorie, tezamen met de categorie ‘Valentijnsfilm huren’, werd aangewezen als de plek waar een vouchercode kon worden gebruikt, een vouchercode die werd toegestuurd als douceurtje voor geleden traagheidsleed van het iTV-menu van de afgelopen weken.  Daarom kon ik 'm waarschijnlijk lastig vinden.

 

Maar probeer maar eens het volgende:

  • Log eerst uit op KPN iTV site.
  • Klik op https://tv.kpn.com/details/VOD/5093109
  • zie dat de Nu Kijken-button actief is (blauw)
  • klik op Nu Kijken en log in (evt. pincode ingeven t.b.v. kinderslot)
  • de Nu Kijken-button is nu disabled, alleen de Trailer is actief

Dit gaat dus niet goed. Kun je me vertellen wat hier mis gaat? Is dit misschien een rechtenkwestie, of is dit een bug?


Erg vreemd. Ik heb net in een incognito chrome browser ingelogd en gezocht naar wolf.. Nu vind ‘ie niks.

Een paar minuten via de gewone browser, wel. Maar ook een grijze play button. Er is iets geks aan de hand met deze titel. Ik ga navraag doen.