Skip to main content

Kan iemand hier mijn tv ontvanger deactiveren?

U wilt 1 tv ontvanger minder in huis hebben? Dit kan heel gemakkelijk via mijnKPN geregeld worden. U geeft aan het via het forum te willen doen. Dan zult u in het profiel de gegevens van uzelf en uw abbonement moeten invoeren zodat medewerkers weten dat het abbonement klopt met de persoon die de wijziging wil laten doorvoeren. Door drukte kan het even duren voor u geholpen wordt.

 

Bellen met 0800-0402 of chatten kan ook.


U wilt 1 tv ontvanger minder in huis hebben? Dit kan heel gemakkelijk via mijnKPN geregeld worden. U geeft aan het via het forum te willen doen. Dan zult u in het profiel de gegevens van uzelf en uw abbonement moeten invoeren zodat medewerkers weten dat het abbonement klopt met de persoon die de wijziging wil laten doorvoeren. Door drukte kan het even duren voor u geholpen wordt.

 

Bellen met 0800-0402 of chatten kan ook.

Dankjewel voor de info!


Hallo @Jacco2020!

Ik zie dat er nog geen wijziging loopt voor Interactieve TV en dat de ontvanger dus nog niet gedeactiveerd is.

Je hebt een Hussel Internet (200/20 Mbit/s) abonnement met Interactieve TV met 1 tv-ontvanger. Het is dan ook niet mogelijk om één tv-ontvanger te deactiveren, daarmee wordt dan heel Interactieve TV gedeactiveerd. Ik zie dat je afgelopen week Film1 hebt aangezet met een actiekorting van de eerste drie maanden gratis. Dit komt dan dus ook te vervallen.

Wil je Interactieve TV helemaal opzeggen? Dat kun je zelf regelen in MijnKPN. Lukt dat niet? Dan kun je het beste bellen met 0800 0402 (gratis) of een chat te starten via onze website: Contact en klantenservice. Klik op de tegel ‘TV’ en kies vervolgens voor de laatste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Onderaan deze pagina vindt je de optie om een chat te starten. De klantenservice is op werkdagen tussen 8:00 - 20:00 uur bereikbaar, op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 uur en op zon- en feestdagen gesloten.