Skip to main content

Hallo, Ik heb 3 tuners Acadyan 2260 en wil er 1 omruilen voor de nieuwere versie omdat ik deze in een kast wil plaatsen en vernomen heb dat je het dan kan bedienen via bluetooth. Kunt U mij helpen. De bertreffende Tv is Samsung The Frame

alvast bedankt

 

  1. Kuijper

Beste @Efpeka,

Het antwoord is helaas “nee,” hier kan KPN niet aan beginnen, als we het bij de ene klant doen dan wil de andere klant ook. 


Die decoder met Bluetooth bediening kan alleen met het Hussel abonnement. Als je als bestaande klant daarop over stapt zul je ook het 4k zenderpakket moeten nemen. Anders houd je je bestaande HD ontvangers. 

Het 4k pakket kan alleen met koper van minimaal 100 Mb/s. Haalt je lijn dat niet dan helaas ook geen BT ontvanger mogelijk. 

De Samsung beschikt overigens over de app van KPN TV. 


Het is mij duidelijk; KPN wil niet niet haar klanten op redelijke wijze tegemoet komen maar alleen via upgrades meer geld verdienen. Spijtig. Ik ga mij beraden om over te stappen naar een andere provider.

 

vr gr 

 

  1. Kuijper.

P.S. Ik heb een hussel abbonement. Het gaat mij allen om bluetooth zodat ik het kastje uit het zicht kan halen en toch bedienen


Het kost u 15 euro, 4K. Aanzetten, dan kost het € 2,50 per maand. Na 6 maanden kunt u het weer uit zetten. Dat is dus 6 x € 2,50. De ontvangers blijven dan bij u. Er moet wel 100 mbit beschikbaar zijn op u adres.


Akoord; Wilt U dit voor mij regelen of aangeven hoe ik dat moet doen.

 

vr gr 

 

F.kuijper

 


Akoord; Wilt U dit voor mij regelen of aangeven hoe ik dat moet doen.

 

vr gr 

 

F.kuijper

 

Hallo @Efpeka dat kun je zelf regelen in MijnKPN, zet daar een vinkje bij 4K en als het goed is krijg je dan een andere decoder opgestuurd, anders voor alle zekerheid even bellen met 0800 0402.

Alle reageerders tot nu toe zijn mede-forumleden die u helpen en geen medewerkers van KPN.

Succes.

 

 


voldoe aan alle voorwaarden; nergens vinkje te zien


Hallo @Efpeka , dan komt dat omdat je nog geen 5202 hebt, dan kun je het beste even bellen.

Succes.

 


Ben je geswitched van Alles in één naar Hussel? Dan houd je inderdaad je HD ontvangers.

Nu kun je redelijk makkelijk één 4k ontvanger bemachtigen. Door het 4k/UHD zenderpakket erbij te nemen. Dat kan je na een half jaar weer opzeggen. Dan betaal je dus maar een half jaar € 2,50 per maand voor dat pakket.


Ik wil de 5202 allen hebben voor de bluetooth funktie. 4K boeit mij niet Waarom kan ik die niet gewoon kopen bij kpn

*Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Ik wil de 5202 allen hebben voor de bluetooth functie. 4K boeit mij niet Waarom kan ik die niet gewoon kopen bij kpn

*Admin: afgesplitst van originele topic

 

KPN verkoopt de tv decoders niet (ook nooit gedaan).

Bij een abonnement krijg je de KPN tv decoder (zonder extra kosten) in bruikleen.

Hij blijft dus wel eigendom van KPN. 

 

Als je een 4K abonnement, € 2,50 per maand extra, neemt, dan krijg je 1 x Arris VIP5202 en moet je 1 decoder retour sturen.

Na een half jaar kan je het 4K abonnement opzeggen.

Je krijgt maar 3 of 4 4K zenders.

De Bluetooth functie is alleen voor de afstandsbediening om hij in een kast te kunnen bedienen. Zorg dan wel voor voldoende koeling. 

 

Admin: meeverplaatst


Je kunt de 5202 dan met de meegeleverde klittenband achter het tv-toestel plakken, net zoals je sommige klanten achter het behang kunt plakken.😉

 

Admin: meeverplaatst


Goedemorgen @Efpeka, welkom op ons forum!
Is het nog gelukt dit te regelen met mijn telefonische collega's?