Skip to main content

Onze tv kan 4K uitzendingen aan, maar ons KPN abo niet.

Kan ik 4K aan mijn abo toevoegen om deze optie uit te proberen??

Heb ik dan ook een andere settop box nodig??

En kan de Xperia10 blijven??

O ja, hussel pakket heb ik niet

Hoi @ArMaBaars 
Als je een Hussel-abonnement hebt dan kun je in MijnKPN een 4K abonnement bestellen. 
Meerkosten € 2,50 p/maand, deze kun je na 6 maanden eventueel weer opzeggen.
En je krijgt een 4K ontvanger.
Dit allemaal mits je internetaansluituing minimaal 150 Mb is.
Ga naar de bestelpagina van internet en TV en vul je postcode in dan kun je zien of je uberhaupt 4K kunt krijgen.


Hoi @ArMaBaars 
Als je een Hussel-abonnement hebt dan kun je in MijnKPN een 4K abonnement bestellen. 
Meerkosten € 2,50 p/maand, deze kun je na 6 maanden eventueel weer opzeggen.
En je krijgt een 4K ontvanger.
Dit allemaal mits je internetaansluituing minimaal 150 Mb is.
Ga naar de bestelpagina van internet en TV en vul je postcode in dan kun je zien of je uberhaupt 4K kunt krijgen.

Dank voor je reactie, maar ik heb geen hussel


Dan kun je je abonnement omzetten naar het Hussel-abonnement, het kan je zelfs voordeel opleveren, maar het kan ook wat duurder zijn, het beste kun je dan even bellen met 0800 0402


Dan kun je je abonnement omzetten naar het Hussel-abonnement, het kan je zelfs voordeel opleveren, maar het kan ook wat duurder zijn, het beste kun je dan even bellen met 0800 0402

Grappig ….. “ja hoor, geen probleem” …(vraag en antwoord).. “dan betaald u 49 cent per maand meer” “heb ik dan ook 4k” “ehhhhhhh, nee” ………. Snelheid te laag ……….

Dus met een te lage snelheid kan ik niet aan een BT kastje komen en blijf ik zitten met een IR kastje, die lelijk in t zicht staat


Dat was je vraag ook niet, althans dat kon ik er niet uit opmaken.
Je kunt een IR-extender aanschaffen dan kun je het kastje ook wegwerken achter deuren en/of kasten.

 


Dat was je vraag ook niet, althans dat kon ik er niet uit opmaken.
Je kunt een IR-extender aanschaffen dan kun je het kastje ook wegwerken achter deuren en/of kasten.

 

klopt ….. plaats kastje is bijzaak, hoofdzaak is 4K, maar dat schijnt dus onmogelijk te zijn.

jammer, maar bedankt voor je reacties


Het Hussel 4k abonnement kan alleen geleverd worden indien de downloadsnelheid op je adres minimaal 80 Mb/s is. (dat hoeft dus niet de downloadsnelheid van je abo te zijn, dat kan 50 Mb/s zijn).

Overigens:

Dit is 4k via de 4k box: Xite, Insight, LoveNature. Overige zenders zijn en blijven HD. Verder is er een 40 tal 4k huurfilms via on demand (à € 6,99 per stuk/per dag). En de apps voor Netflix, Youtube en Amazon. 

Maar je hebt een 4k tv dus die 3 laatste 4k apps zitten ook al in je televisie!


Het Hussel 4k abonnement kan alleen geleverd worden indien de downloadsnelheid op je adres minimaal 80 Mb/s is. (dat hoeft dus niet de downloadsnelheid van je abo te zijn, dat kan 50 Mb/s zijn).

Overigens:

Dit is 4k via de 4k box: Xite, Insight, LoveNature. Overige zenders zijn en blijven HD. Verder is er een 40 tal 4k huurfilms via on demand (à € 6,99 per stuk/per dag). En de apps voor Netflix, Youtube en Amazon. 

Maar je hebt een 4k tv dus die 3 laatste 4k apps zitten ook al in je televisie!

Tsja, ik heb op mijn adres gemiddeld 79 Mb/s …… helaas