Skip to main content

Ik begrijp dat de koppeling van de afstandsbediening met BA40F4132LEB nog niet lukt?

Hallo @HansSF welke tv-decoder heb je van KPN ij bruikleen, waarvan je de AB niet kunt koppelen met de Blaupunkt TV?

 


 


Ik weet hoe de afstandsbediening heet, maar dit is de afbeelding 


Decoder: arris


Hoi @HansSF, welkom bij ons op het forum. Je vraagt of het nog niet kan om de afstandsbediening aan je tv te koppelen, vanwaar die vraag? Heb je het geprobeerd en lukte het niet, heb je ergens gelezen dat het niet zou lukken? Ik mis volgens mij nog wat informatie om je een antwoord te kunnen geven 🙂

Op onze website hebben we een pagina die je stap voor stap helpt met het koppelen van de afstandsbediening, heb je die stappen al eens gevolgd? Daar worden in eerste instantie een aantal merken genoemd, als je merk er niet bij staat word je naar een pdf-bestand verwezen waar veel meer merken in staan.


Ik heb alle stappen en codes meerdere keren geprobeerd. Met andere tv's (samsung en LG) lukt t wel. Met de blaupunkt tv niet. 

Ik kan me niet voorstellen dat t met de juiste code niet zou lukken.


Als het de juiste code is moet het lukken inderdaad, dat ben ik met je eens. Als het met geen enkele code wil lukken kan het ook zijn dat het voor die specifieke model (nog) niet mogelijk is om te koppelen. In dat geval zal je beide afstandsbedieningen naast elkaar kunnen gebruiken, met onze afstandsbediening bedoel je de menu's, de zenders etc en met de afstandsbediening van de tv zelf bedien je het aan-/uitzetten van de tv en het volume.