Skip to main content

Ik had gelezen op het forum dat er vanaf 1 april nieuwe algemene voorwaarden in zijn gegaan en daardoor kosteloos je abbonement kon wijzigen. Net gebeld met de klantenservice om dit te regelen, maar ik kon mijn abbonement nog niet wijzigen omdat ik al akkoord was gegaan met de nieuwe voorwaarden toen ik mijn abbonement startte, terwijl ik vanaf januari klant ben... hoe kan ik nou akkoord zijn gegaan in januari, als in februari pas bekend werd dat er nieuwe voorwaarden komen en pas in april is ingegaan?

 

Overgens staat dit op de site:

Op 1 april 2023 wijzigen de Algemene Voorwaarden bij KPN. Dit geldt voor alle consumenten en Klein Zakelijk klanten.

 

Volgens mij hoor ik toch ook bij alle consumenten? 😅 Ik hoop dat iemand me kan helpen met omzetten want ik zou graag gebruik maken van Tv+!

Klanten die niet gereageerd hebben zijn automatisch akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden. 


Dan wacht je gewoon totdat je geen contract meer hebt. Ik snap niet wat hier zo lastig aan is. 


Hallo @RoxChanelJayvano omdat de voorwaarden per 1 april zouden wijzigen. kon je vóór 1 april je abo opzeggen of aanpassen, ook als je nog binnen een vast contract zat. We zijn nu al weer 4 maanden verder, dus dat kan niet meer.

Als je nu nog niet contractvrij bent, moet je tot na je einde-contractdatum wachten voordat je weer een aanpassing kunt doen.

 

 


Ik heb nooit bericht gehad over de wijziging... ik had het gelezen op het forum..

 


Klanten die niet gereageerd hebben zijn automatisch akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden. 

Ik heb nooit bericht gehad over de wijziging...


Hallo @RoxChanelJayvano omdat de voorwaarden per 1 april zouden wijzigen. kon je vóór 1 april je abo opzeggen of aanpassen, ook als je nog binnen een vast contract zat. We zijn nu al weer 4 maanden verder, dus dat kan niet meer.

Als je nu nog niet contractvrij bent, moet je tot na je einde-contractdatum wachten voordat je weer een aanpassing kunt doen.

 

 

Hoe had ik dat moeten doen zonder enig bericht over een wijziging 😅


Dan wacht je gewoon totdat je geen contract meer hebt. Ik snap niet wat hier zo lastig aan is. 

Het lastige eraan is, is dat ze de ene klant wel omzetten en tegen andere zeggen dat dit niet mogelijk is en ik al akkoord ben gegaan zonder enig bericht 😉


Je kan toch altijd overstappen van een andere naar TV+ vorm als je in januari nog hussel had ben je niet vanzelf over gezet.

Je moest dit zelf omzetten.

En aangezien je met Tv+ weer een jaar contract aangaat als je het omzet.


Iedereen heeft daar bericht van gehad per mail @RoxChanelJayvano 

Zelf heb ik de bewuste mail op 02-02-2023 ontvangen.

 


Iedereen heeft daar bericht van gehad per mail @RoxChanelJayvano 

Zelf heb ik de bewuste mail op 02-02-2023 ontvangen.

 

@JanD ik heb niks gehad.. anders had ik toen wel gereageerd


Je kan toch altijd overstappen van een andere naar TV+ vorm als je in januari nog hussel had ben je niet vanzelf over gezet.

Je moest dit zelf omzetten.

En aangezien je met Tv+ weer een jaar contract aangaat als je het omzet.

@MennoG78 ik kan niks omzetten of naar overstappen volgens de medewerkster


Je kan toch altijd overstappen van een andere naar TV+ vorm als je in januari nog hussel had ben je niet vanzelf over gezet.

Je moest dit zelf omzetten.

En aangezien je met Tv+ weer een jaar contract aangaat als je het omzet.

Hallo @MennoG78 nu kan dat alléén als je contractvrij bent en niet anders.

 


Hoi @RoxChanelJayvano en welkom hier op ons forum :)

 

Iedereen heeft daar bericht van gehad per mail @RoxChanelJayvano 

Zelf heb ik de bewuste mail op 02-02-2023 ontvangen.

 

@JanD ik heb niks gehad.. anders had ik toen wel gereageerd

Deze mail heeft iedereen gehad, we zijn dit ook verplicht op het moment dat er sprake is van een wijziging om onze klanten hierover te informeren. Heb je al in MijnKPN gekeken of daar het juiste contactmailadres wordt vermeld? Het kan ook zijn dat de mail bijvoorbeeld bij de spam terecht is gekomen.

Hallo @RoxChanelJayvano omdat de voorwaarden per 1 april zouden wijzigen. kon je vóór 1 april je abo opzeggen of aanpassen, ook als je nog binnen een vast contract zat. We zijn nu al weer 4 maanden verder, dus dat kan niet meer.

Als je nu nog niet contractvrij bent, moet je tot na je einde-contractdatum wachten voordat je weer een aanpassing kunt doen.

 

 

Dit is correct! Hopelijk weet jij inmiddels waar je aan toe bent en wat je mogelijkheden zijn.