Skip to main content

Hoe kan ik aangeven dat ik bij ard of zdf de serie elke week automatisch op kan nemen.

*Admin: titel aangevuld

Hallo @RhaHgl , kan waarschijnlijk niet, je kunt Duitse zenders ook nooit terug kijken, een rechtenkwestie denk ik.

 


Het zou moeten kunnen, want bij Ziggo kun wel series opnemen.


Het zou moeten kunnen, want bij Ziggo kun wel series opnemen.

Hallo  @RhaHgl , KPN is geen Ziggo, iedere provider maakt zo zijn eigen afspraken.

 

 


Inderdaad. Bij KPN kun je geen series plannen op de Duitse zenders.


Jammer, een minpunt voor KPN en een + punt voor Ziggo:grinning:

Dus KPN!!


@RhaHgl ik zal je feedback doorgeven!


Mijn moeder gaf aan na de overstap niet serie in te kunnen plannen bij ard. Dus ben even gaan googlen..

Dan mogen jullie dat wel duidelijker aangeven.

Mijn ouders zijn net overgestapt van ziggo naar kpn. Zij kijken graag Duitse series. Dit kunnen zij dus niet standaard opnemen en niet terug kijken??  Dit staat nergens vermeld bij het opnemen pakket. Gaat hier nog verandering in komen? Dat deze rechten wel gaan komen @Kpn 

Ik heb heel de website doorgespit en ik kan nergens vinden dat er uitzonderingen zijn voor deze zenders. Op jullie website stond hier namelijk niets over vermeld en dat is geven van onjuiste informatie.


En als je het Duitse pakket aanzet... kan het dan wel? In serie opnemen... of ook niet.


ARD  en ZDF zitten niet in het Duitse pakket. Daar verandert niets aan met het Duitse pakket. 

Het is al jaren het geval dus ik vrees dat het niet snel verandert. 

@HildeSonnema .