Skip to main content
Beantwoord

Kan ik Arris vip 5202 aansluiten op een harde schijf met muziek om af te spelen op mijn hifi analoog?

• June 21, 2022
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

ik wil opgeslagen muziek afspelen via de aris naar mijn analoge versterker. Ik weet dat ik de versterker kan ik aansluiten via een nog te kopen omvormer op de aris.

Beste antwoord door joop2011

ik wil opgeslagen muziek afspelen via de Arris naar mijn analoge versterker. Ik weet dat ik de versterker kan ik aansluiten via een nog te kopen omvormer op de Arris.

De meeste tv's hebben een USB ingang.

Daar kan je wel een HD op aansluiten en rechtstreeks via de tv afspelen. 

Zowel muziek als films als foto's. etc. 

Als je een soundbar hebt, kan je meestal de HD rechtstreeks op de soundbar aansluiten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 21, 2022

Nee, dat kan niet. De tv ontvanger van KPN kan geen muziek afspelen vanaf een harde schijf. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 21, 2022

Dank je. Dan maar een kastje erbij kopen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 21, 2022

ik wil opgeslagen muziek afspelen via de Arris naar mijn analoge versterker. Ik weet dat ik de versterker kan ik aansluiten via een nog te kopen omvormer op de Arris.

De meeste tv's hebben een USB ingang.

Daar kan je wel een HD op aansluiten en rechtstreeks via de tv afspelen. 

Zowel muziek als films als foto's. etc. 

Als je een soundbar hebt, kan je meestal de HD rechtstreeks op de soundbar aansluiten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@pauljurgen Welkom op het forum! Ik zie dat Nick en Paul je van advies hebben voorzien. Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden en post gerust nog eens een topic als we je ergen bij kunnen helpen!