Skip to main content

Ik ga binnenkort verhuizen, ook naar een gebied waar kpn beschikbaar en wil kpn ook meenemen,  maar heb gegrepen dat als je een verouderd abonnement heb, je meteen een ander contract krijgt, ik heb nu kpn compleet en daarom espn gratis, blijft dat op het nieuwe adres ook zo?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @danny47 ,

Helaas niet. KPN gaat jou bij een verhuizing aansluiten op KPN Hussel.

Dit zijn de voornaamste verschillen tussen Compleet en Hussel : 


De huidige prijzen van KPN Hussel thuis : 

 


Dat is voor mij dan het einde van een jarenlange abonnement bij kpn helaas


Dat is voor mij dan het einde van een jarenlange abonnement bij kpn helaas

Gewoon even bellen met 0800-0402 en vertellen dat je gaat verhuizen en je straks de aansluiting op het nieuwe adres wilt en van van je huidige pakket gebruik te wilt maken. Verder niets. (Vooral zelf niet beginnen over Hussel). Zij zijn ervoor om jou de aanbieding te doen die jou het beste past. 

Ze willen over het algemeen best wel met jou meedenken. Ze hebben een overeenkomst met jou, niet met een huisadres.


Of op het nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement afsluiten. Krijg je nieuwe klantenkorting.


Maar dan heb ik espn niet meer gratis en dat is een must voor mij


Maar dan heb ik espn niet meer gratis en dat is een must voor mij

ESPN (1) heb je sowieso gratis. 

 


Maar dan heb ik espn niet meer gratis en dat is een must voor mij

Maar dat ga je bij een andere provider ook niet meer gratis krijgen denk ik. Bij KPN krijg je er nog 5 euro korting op.


Goedemorgen @danny47, wat er precies gaat gebeuren met jouw abonnement kun je het beste bespreken met de Verhuisdesk. De collega's van de Verhuisdesk kun je bereiken via ons gratis telefoonnummer 0800-0402. Een collega kan dan exact aangeven hoe jouw pakket eruit gaat zien na de verhuizing. Je kunt dan altijd beslissen jouw diensten mee te verhuizen of besluiten op te zeggen. 


@Jeroen_dB 

Je kunt dan altijd beslissen jouw pakket mee te verhuizen. 

Weet je dit zeker? 

Onlangs werd duidelijk gesteld dat je je oude pakket (dus bv KPN Compleet) niet mee kan verhuizen.

Een overgang naar KPN Hussel is verplicht bij een verhuizing. 

 

 


@Jeroen_dB

Je kunt dan altijd beslissen jouw pakket mee te verhuizen. 

Weet je dit zeker? 

Onlangs werd duidelijk gesteld dat je je oude pakket (dus bv KPN Compleet) niet mee kan verhuizen.

Een overgang naar KPN Hussel is verplicht bij een verhuizing. 

 

 

Ik bedoel daarmee je pakket als in contract. Over welke abonnementsvorm (Hussel of Compleet) dat is, dat kan de klant bespreken met de verhuisdesk. En mocht daar uitkomen dat het nieuwe pakket niet voordelig is, kan de klant altijd opzeggen. Zoals ik ook al aangaf in mijn eerste bericht kan de Verhuisdesk precies aangeven in welke vorm de diensten mee verhuisd kunnen worden. 


, ik heb nu kpn compleet en daarom espn gratis, blijft dat op het nieuwe adres ook zo?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

@Jeroen_dB

Maar de vraag van de de klant is toch duidelijk? 
Dat gratis ESPN houden bij KPN Compleet gaat niet gebeuren. 

Daar kan je toch gewoon antwoord op geven zoals ik heb gedaan? 
  
Wat is er mis met mijn antwoord? Want jij zegt nu dat de klant het met de klantenservice kan bespreken. Terwijl de uitkomst toch vaststaat? 


Maar dan heb ik espn niet meer gratis en dat is een must voor mij

Bij online.nl zitten de espn zenders standaard in het tv pakket.


, ik heb nu kpn compleet en daarom espn gratis, blijft dat op het nieuwe adres ook zo?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

@Jeroen_dB

Maar de vraag van de de klant is toch duidelijk? 
Dat gratis ESPN houden bij KPN Compleet gaat niet gebeuren. 

Daar kan je toch gewoon antwoord op geven zoals ik heb gedaan? 
  
Wat is er mis met mijn antwoord? Want jij zegt nu dat de klant het met de klantenservice kan bespreken. Terwijl de uitkomst toch vaststaat? 

Er zijn inderdaad vrij oude abonnementsvormen waarbij je over moet, maar niet bij alle oudere abonnementen moet je op dit moment verplicht over naar Hussel. Vandaar dat jouw antwoord niet correct is. De klant kan het beste contact opnemen met de daarvoor speciale Verhuisdesk om te zien of zijn abonnement met de klantvoordelen mee genomen kan worden.  De uitkomst staat dus niet bij voorbaat al vast. 


Kun je dan aangeven voor welke abonnementsvormen dit wel- en niet geldt? 

Want anders blijft het allemaal wat onduidelijk. 

 

Deze klant heeft KPN Compleet met gratis ESPN. 

Is deze abonnementsvorm wel/niet mee te nemen bij een verhuizing? 


Kun je dan aangeven voor welke abonnementsvormen dit wel- en niet geldt? 

Want anders blijft het allemaal wat onduidelijk. 

 

Deze klant heeft KPN Compleet met gratis ESPN. 

Is deze abonnementsvorm wel/niet mee te nemen bij een verhuizing? 

 

 

Voor dit soort vragen is er de Verhuisdesk. Daar kunnen klanten naar toe bellen om te horen wat er qua pakket en abonnementsvorm mogelijk is op een nieuw adres. KPN heeft in de loop der jaren onnoemelijk veel abonnementsvormen gehad dus een overzicht kan ik je hier op het forum niet geven. 


Zodra ik een definitieve datum heb voor mijn nieuwe huis zal ik contact opnemen met verhuizingen, maar ik snap niet wat het probleem zou moeten zijn om het abonnement niet gewoon een op een over te nemen, vorige keren kon dat ook gewoon

( bij toeval 2 x keer in 2 jaar verhuisd )

Of moet je eerst dreigen met opstappen?


Oude abonnementsvormen worden uitgefaseerd. KPN doet dat o.a. door ze niet te verhuizen, maar je dan om te zetten naar een nieuwe vorm. Nu dus Hussel.

Volgens mij zou je Alles in 1 Instap/Standaard danwel Premium gewoon mee moeten kunnen verhuizen. Maar pin me er niet op vast. Die abovormen zijn nu ongeveer 5 tot 4 jaar oud.

2017 tot 8 oktober 2019 kon je “Internet + … “ afsluiten. (dus + tv / + vaste telefoon)

Van af 8 oktober bestaat Hussel.

Heb je nog Alles in 1 Thuis of Glasvezel met daarachter dus Instap/Standaard danwel Premium dan wordt het afgeserveerd. En ga je bij verhuizing naar Hussel.

Onder Hussel (huidige propositie) is geen gratis zenderpakket meer. Maar alleen 5 euro maandkorting bij afname van 1 of meer van deze pakketten: Film1, Pluspakket, ESPN, Spotify. Dus ook met meerdere 1 x 5 euro per maand korting.


Dan zou ik 15 euro per maand duurder uit zijn voor hetzelfde abonnement, het is alleen iets sneller wat ik niet per se nodig heb, dat is dan voor mij einde KPN helaas, want was best tevreden


15 euro lijkt me wel een érg groot verschil. Je zal wel enkele euro's duurder uit zijn maar dat????

Internet met 50 Mb/s= 42,50
TV basis met 1 ontvanger: 10,00 (los opnemen erbij + 4,99)
TV met 2 ontvangers en gratis opnemen: 15,00
Vaste telefoon (indien nog nodig ivm mobielen) 2,00 (abo; excl. gesprekskosten)
ESPN 12,99
Entertainmentkorting: min 5,00

Dan kom ik met internet 50 Mb/s, ESPN en 2 ontvangers op 67,49

Ik zou even bellen en dan vragen naar de verhuisdesk (wat Jeroen_dB aangeeft).

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


Ik heb contact gehad met kpn en mijn nieuwe contract loopt vanaf 2018, ik kan zonder problemen mijn huidige contract meenemen naar mijn nieuwe adres, daar ben ik blij mee:grinning: