Skip to main content

Hallo allemaal

 

Ik ben reeds 10 of 11 jaar klant bij kpn.

Heb zowel glasvezel tv internet telrfonie en mobiel van kpn.

Nu hebben we sinds kort disney+ aangeschaft.

Dit kunnen we helaas niet op de ontvanger van kpn gebruiken. Omdat dit nog een verouderd type ontvanger is.

Nu heb ik kpn opgebeld met de vraag om kpn tv+ te kunnen krijgen met de bijbeehorende ontvangers.

 

Antwoord van kpn: dit gaat niet meneer omdat u abonement tot 7 november loopt en hierdoor kunnen we geen wijziging doen.

Dus ik moet wachten tot 7 november om dan mijn contract te verlengen met kpn tv+.

Is er iemand die een manier weet waarop het contract wel aangepast kan worden naar kpn tv+ en wij dan ook genruik kunnen maken van de voordelen van kpn tv+ en het gebruik maken van disney+ voor de kinderen.

 

Ps ik weet dat je ook kunt streamen vanaf je telefoon maar dit is voor mijn kinderem geen optie gezoen hun leeftijd.

 

Hoor graag van jullie.

Of natuurlijk kpn klantenservice of er  toch een mogelijkheid is

Mvg jop

 

Schaf een Chromecast aan:

https://www.mediamarkt.nl/nl/category/google-chromecast-687.html

Met dat leuke afstandsbedieninkje. De Disney app kan daarop geïnstalleerd worden. Dan hoeft u niet te casten. Uw kinderen hebben dat kleine witte ding zo onder de knie.


Hallo @Jop1987  je kunt alleen overstappen naar tv+ alsje contractvrij bent of na einde contractdatum, bij jou blijkbaar ergens in november.

Als je een smart tv hebt kun je toch de Disney app op de smart tv installeren?

Daar heb je geen tv decoder bij nodig.

 


Wel appart.

Nu zou kpn de optie hebben om mij voor een jaar weer een contract aan te kunnen bieden en daardoor ook weer voor een jaar een vaste klant kunnen behouden.

Maar daarin tegen zeggen ze we wachten totdat je contract over is met het risico dat ik ook bij andere aambieders ga kijken wat ze te bieden hebben.omdat ik toch nergens meer aamvast zit.

 

Is dit zo vreemd?


Het is niet vreemd en zeker niet apart. Wel vreemd dat jij er zo over denkt. KPN heeft gelijk. Je hebt een contract. Na de contractsperiode kun je wijzigingen aanvragen of wat dan ook. 


Raspberry 

Oke wel raar dat kpn een mobiel contract wel 3 maanden voor einde contractdatum kan verlengen. En de bijbehorende apparatuur kan leveren.

Maar een tv en internet abonement niet.


Raspberry 

Oke wel raar dat kpn een mobiel contract wel 3 maanden voor einde contractdatum kan verlengen. En de bijbehorende apparatuur kan leveren.

Maar een tv en internet abonement niet.

Dat is het verschil tussen mobiele en thuisabonnementen @Jop1987 

Take it or leave it


Raspberry 

Oke wel raar dat kpn een mobiel contract wel 3 maanden voor einde contractdatum kan verlengen. En de bijbehorende apparatuur kan leveren.

Het mobiele abonnement gaat ook pas in op het moment dat het oude abonnement afgelopen is. Dus niet meteen. Maar pas 3 maanden later als je 3 maanden voor het einde van het abonnement verlengt.

Het toestel word wel meteen geleverd. Dat dat toestel koop je. Het word eigendom. En staat verder los van het abonnement. 

Bij het thuisabonnement is de tv ontvanger een bruikleen-toestel. Deze tv ontvanger zit gekoppeld aan het abonnement en kost € 12,50 per maand bij het nieuwe abonnement. Bij het oude abonnement 10 euro. Dat is dus een wezenlijk verschil. KPN zou 3 maanden lang € 2,50 mislopen als ze de tv ontvanger meteen zou leveren en het abonnement pas 3 maanden later in zouden laten gaan.