Skip to main content

Kan ik ook de afstandsbediening van de soundbar instellen op de ontvanger van KPN? Zodat ik daarmee alles kan bedienen?????

Hoi @Diaket. Het is helaas niet mogelijk om met de afstandsbediening van jouw soundbar de tv-ontvanger van KPN te bedienen. Wellicht is het andersom wel mogelijk. De nieuwste bluetooth afstandsbediening van de Arris VIP5202 is te koppelen aan bepaalde soundbars. In het topic hieronder vindt je meer informatie hierover. 

 

 


@Vikash Ik heb mijn KPN-tv-ontvanger (Arris VIP5202) aangesloten op een Philips-stereogeluidsinstallatie (geen soundbar). Is de geluidsinstallatie ook te bedienen met de afstandsbediening van de tv-ontvanger, of werkt dat alleen met een soundbar?

Piet.


Piet. Hier heb ik de volume bediening van de kpn afstandsbediening (die met Netflix knop) van mijn vip2952 ingesteld voor Pioneer audio. Werkt prima op de versterker uit 2009. Geen soundbar is dat.

@P.J.M. van der Vooren

 

Hoi @Diaket. Het is helaas niet mogelijk om met de afstandsbediening van jouw soundbar de tv-ontvanger van KPN te bedienen. Wellicht is het andersom wel mogelijk. De nieuwste bluetooth afstandsbediening van de Arris VIP5202 is te koppelen aan bepaalde soundbars. In het topic hieronder vindt je meer informatie hierover. 

 

@Vikash , het kan met de T4H afst.bed. Het hoeft niet per sé die voor de 5202 te zijn maar de IR versie kan ook op diverse audiomerken ingesteld voor de volume knoppen.

PDF codes audio voor de T4H afst.bed. 


@PeterG  @Vikash  Vanmiddag uitgeprobeerd, maar het is natuurlijk maar één apparaat wat je met de afstandsbediening van de Arris VIP5202 kunt bedienen. Het is óf de (gekoppelde) tv óf de geluidsinstallatie. Allebei tegelijk is niet mogelijk.

Piet.


Ja, er is maar één volumeknop. Dus dát leek me wel duidelijk zonder ook te benoemen, @P.J.M. van der Vooren .

Ik vind het heel prettig. Heb de nieuwste ab bij de 2952 ontvanger en de IR kan ook ingesteld voor audio. Nu kan ik ook bij alleen radio luisteren het volume vd versterker wijzigen met die ab.


@Vikash Werkt deze dan op de Bose Solo 5 soundbar? zo ja, zou ik dit graag willen, maar weet ik niet of ik dan de goede tv ontvanger heb met de goede afstandsbediening…….

Kunt u mij dit vertellen???


Verwijderd.


@Diaket

Je kunt de volumeknoppen van de kpn afstandsbediening van plaatje 1 en 2 instellen voor Bose. Dat is de kpn ab met de Netflix knop en daarnaast de knop apps.

Houdt ok-knop en mute-knop ca. 3 seconden samen ingedrukt totdat rode led op de ab brandt.

Typ de cijfers 246 in voor het merk Bose.

Nu zou je het volume van de Bose met de kpn ab moeten kunnen regelen. Aan/uit van de Bose op de Bose zelf of met diens eigen ab.

Â