Skip to main content

Ik wil graag zeker weten of ik de app van F1 (F1 ProTv) kan downloaden op de KPN+ box en zo de programma’s, races ed kan bekijken ?

 

alvast bedankt voor het antwoord

Ik wil graag zeker weten of ik de app van F1 (F1 ProTv) kan downloaden op de KPN+ box en zo de programma’s, races ed kan bekijken ?

 

alvast bedankt voor het antwoord

Dat werkt zeker. Zo kijk ik al sinds de testfase naar f1tv


 

Op kpn  TV+ is het gewoon te vinden in de Playstore,

Op sommige Android-TV is het niet te installeren vanuit Playstore, in dat geval moet je het sideloaden:

Android-TV > Playstore > "Send Files To TV" en "File Commander" installeren .
Android-TV > Instellingen > Apparaat > Apps > Beveiliging en bronnen > Onbekende bronnen > File Commander > Aan.
Mobiel apparaat > Playstore > "Send Files To TV" installeren.
Mobiel apparaat > open webbrowser  > Apkmirror.com > type in zoekvak F1 TV
Download F1 TV apk( Android TV ) , apk wordt opgeslagen in (mijn bestanden).
Open op beiden apparaten zowel Mobiel apparaat en Android-TV de app "Send Files To TV"
Mobiel apparaat >Send > Download > F1 TV > Verzenden (selecteert Android-TV)
Op Android-TV verschijnt F1 TV Succeeded
Open File commander navigeert naar downloads > F1 TV installeren > ( Meer informatie ) Toch installeren > Gereed
Na installatie wordt F1 TV automatisch opgeslagen in apps gedeelte net als uit Playstore.

 


Ik heb het ook hier draaien.

Eigenlijk het enige positieve van deze box en wat goed werkt.


Voor mensen die f1tv pro  niet kunnen permitteren, het is ook gratis te zien op een Android-TV of op je pc , mobiel apparaat en casten naar Tv. 

Geen inloggegevens nodig of zonder gedoe , gewoon downloaden en kijken.

Playstore > RTLPlay for TV > Live > RTL Zwei

Voor tijden en tvgids is op de website te vinden ( rtl.lu )

Enig nadeel commentaar is in het Duits en alleen kwalificatie en de race wordt uitgezonden. 

Vrije trainingen wordt ook uitgezonden op een ander kanaal en alleen binnen Luxemburg of met vpn.

Voor darts liefhebbers ga naar VTMgo, 

Playstore > Vtmgo > live > VTM 2.

Vtm2 zendt alle darts toernooien uit met Nederlands commentaar. 

 Kan je Vtmgo niet vinden in de Playstore dan moet je het via AptoideTv downloaden.