Skip to main content

Is het mogelijk dat ik een app toevoeg voor de streamingdienst voor HBO MAX?

Euh, mis ik iets? Als je al een tv met hdmi aansluitingen hebt kun je er volgens mij wel eenvoudig gebruik van maken, @Anita66 . Ik vind dat tenminste nogal eenvoudig. Ook qua prijs.

Maar goed. Meningen verschillen.


@HansGroen1963 en @Anita66 

Jullie vergelijken appels en peren.

 

Op de Smart tv zitten ook app's.

Dat is gewoon een service, waar je verder niets voor hoeft te betalen.

 

Op de KPN tv decoder van KPN is KPN afhankelijk van de streamingdienst i.v.m. de app.

Dat is een extra service van KPN voor mensen die geen of een “oude” Smart tv hebben.

 

De KPN tv decoder werkt op Linux en daar heeft niet iedere streaming deinst een app voor.

Zover ik weet, maakt KPN de app's niet zelf.

 

Persoonlijk kijk ik alle streamingdiensten altijd via de Smart tv.

Nooit problemen en zelfs in 4K.

Op vakantie via een Chromecast.

 

@HansGroen1963

Om jouw vergelijking door te trekken.

Extra's

Benzine

Verzekering

Onderhoud

etc.

Moet je bij een auto toch extra voor betalen.😉

 

Ten eerst betaal je altijd voor elke service. Direct of indirect ein abonnement kosten verwerkt]

dat KPN afhankelijk is van derden ontken ik ook niet. Ik benoem het zelfs egoed lezen] Maar KPN is mijn first contact als provider. Daar verwacht over de gehele breedte dezelfde service van. Tenslotte is het KPN die het signaal doorgeeft en via het menu van de toolboxes, de apps / services aanbiedt. Ergo: KPN had met HBO moeten onderhandelen over het meteen beschikbaar stellen van de app. ps: Linux of niet is totaal irrelevant.
En jou vergelijk klopt niet: De xtra's zijn:
Stroom, zenders etc.
Nogmaals als een provider een service aanbiedt wees consistent

 


Ik had hbo via kpn. Ik zette het uit omdat ik niet heel veel meer kijk. Ik wilde toevallig een keer kijken. Maar tot mijn verbazing kon ik niet meer kijken terwijl ik voor die maand wel betaald had. Normaliter kan je wanneer betaald is nog 1 maand kijken. Ik vind het geen aanrader om het te doen via kpn. #teleurgesteld.


Ik had hbo via kpn. Ik zette het uit omdat ik niet heel veel meer kijk. Ik wilde toevallig een keer kijken. Maar tot mijn verbazing kon ik niet meer kijken terwijl ik voor die maand wel betaald had. Normaliter kan je wanneer betaald is nog 1 maand kijken. Ik vind het geen aanrader om het te doen via kpn. #teleurgesteld.

 

Op het moment dat je hem uitzet, stopt meteen het abonnement.

Je krijgt het tegoed van KPN op de volgende factuur retour. 


Hmm, ik heb mijn auto weggedaan. Was 'm direct die dag kwijt.

Een week later wil ik er nog gebruik van maken. 

Kan ook niet.

Extra pakketten of streamingdiensten via kpn zijn direct beëindigd op de dag dat je deze beëindigd.

Bij losse afname is er ook niet echt een opzegtermijn. Het loopt wel nog even door, maar dat is ook niet altijd een maand bij streamingdiensten want je maakt dan gewoon de lopende maand af…. omdat zij nooit geld terug geven.