Skip to main content

Hallo,

 

Vandaag installatiepakket ontvangen. Overgestapt van Ziggo naar KPN.

Werkt de digitale tv ontvanger alleen als hij is aangesloten via etherkabel met het modem?

Kan ik het niet draadloos aansluiten? 

 

Werkt de digitale tv ontvanger alleen als hij is aangesloten via etherkabel met het modem?

Ja.

Kan ik het niet draadloos aansluiten? 

Nee. 

U kunt de tv ontvanger bekabeld aansluiten op een SuperWiFi. Of op een draadloze verbindingset. Maar bekabeld gewoon rechtstreeks op de Experiabox / KPN Box is veruit het beste.


Hallo @CindyBa, je kunt eventueel de tv-ontvanger aansluiten met behulp van de devolo verbindingsadapters. Dan heb je geen lange kabels nodig maar enkel 2 korte kabeltjes in die adapters. Os zoals @Nick83 al aangeeft kun je een Superwifi punt gebruiken maar het beste resultaat is toch echt bekabeld vanuit de Experiabox naar de tv-ontvanger. 


Wat is het verschil tussen draadloos Draadloos Verbinding Set DVS 1200, 650, 200 ??

Nico


  De 200 is stokoud. Tussen de andere twee zit niet zoveel verschil.  De 1200 is het meest actueel. Hou er wel rekening mee dat uw electriciteitsnetwerk niet geschikt kan zijn. We zien erg veel problemen met de draadloze verbindingssets.  Probeer het en stuur ze terug als het niet werkt. Waar wilt u ze voor gebruiken?


Hartelijk dank voor uw reactie. Gebruikt voor aansluiting van 2e TV-ontvanger om tweede tv aan te sluiten in ander deel van het huis waardoor kabel trekken niet goed gaat


Dat laatste is wel heel jammer.  


Hartelijk dank voor uw reactie. Gebruikt voor aansluiting van 2e TV-ontvanger om tweede tv aan te sluiten in ander deel van het huis waardoor kabel trekken niet goed gaat

Bij mij werkt dit prima via tweemaal DVS 650.

Piet.