Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de KPN TV+ Soundbox en Soundbar tegelijk gebruiken via HDMI-aansluiting?

• April 23, 2025
  • 6 reacties
  • 582 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Misschien een rare vraag, 

Heb mijn soundbar direct aangesloten via HDMI aansluiting Samsung TV en kun je dan ook de Soundbox aansluiting op een andere HDMI aansluiting op je TV en de Soundbox dan heb je toch Soundbox en Soundbar . 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@JDD, wat een goede vraag. 

Dit is niet mogelijk, de Soundbox is bedoeld om het geluid van de televisie te vervangen en werkt als het ware net als een soundbox, de box staat min of meer op dezelfde plek als de Soundbox. 

Lees ook het introductietopic van de Soundbox mocht je meer willen weten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Misschien een rare vraag, 

Heb mijn soundbar direct aangesloten via HDMI aansluiting Samsung TV en kun je dan ook de Soundbox aansluiting op een andere HDMI aansluiting op je TV en de Soundbox dan heb je toch Soundbox en Soundbar . 

Werkt dit?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 23, 2025

Hi ​@JDD, wat een goede vraag. 

Dit is niet mogelijk, de Soundbox is bedoeld om het geluid van de televisie te vervangen en werkt als het ware net als een soundbox, de box staat min of meer op dezelfde plek als de Soundbox. 

Lees ook het introductietopic van de Soundbox mocht je meer willen weten. 

• April 23, 2025

Je zal bij de keuze voor Geluidsuitvoer mogelijk kunnen kiezen uit de Soundbox of een soundbar.

Het zal dus bijna zeker of/of zijn niet en/en. Op de getoonde afbeelding zal de Soundbox als keuze  tevoorschijn komen.

Ps ​@Alex van KPN jouw link gaat naar een pagina van  Gainsight. 

Aanvulling gebaseerd op het introductie topic en wat andere gelijke topics vermoed ik dat mijn gedachte niet op gaat. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 23, 2025

Je zal bij de keuze voor externe luidsprekers moeten kiezen uit de Soundbox of een soundbar.

Het zal dus bijna zeker of/of zijn niet en/en.

Ps ​@Alex van KPN jouw link gaat naar een pagina van  Gainsight. 

Dank voor het melden, de juiste link staat er nu. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

Dan houd ik bij de Soundbar met rearkit , ga nog geen € 6,00 per maand betalen voor de Soundbox.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2025

De Soundbox heeft geen audio uitvoer via hdmi. En ook geen audio uitgang.

Gebruik van een losse soundBAR is dus totaal onmogelijk. Via de tv kan ook niet want er is ook geen geluidsuitvoer via hdmi naar de tv.

Het geluid met gebruik van de SoundBOX komt echt alleen uit de Soundbox zelf.

Beter dan dus de DIW7022 met de soundBAR. En/of het geluid van de tv zelf.