Skip to main content

Ik heb gemerkt dat als je het hier vraagt over series inplannen het meestal best in orde komt. 

De NBA play off’s zijn weer gestart. Maar door de wirwar aan samenvattingen is het best lastig om hiervoor opnamens in te plannen (het wordt meestal voor ons ‘s nachts uitgezonden).
 

De vraag dus kan het mogelijk worden gemaakt om dit als serie in te plannen. 

Een hele goede vraag, @CorL. Om een programma seriematig op te kunnen nemen, is het nodig dat er een seizoen/aflevering marker is toegevoegd aan het programma. Dat is op dit moment niet het geval voor de NBA play off's, maar ik ga navraag doen of dit misschien toegevoegd kan worden. Ik kan alleen geen beloftes doen dat dit ook gaat gebeuren. Als ik meer weet, kom ik weer bij je terug.


@CorL Ik heb reactie hoor! Sportwedstrijden gaan helaas niet als serie gekenmerkt worden, dus seriematig opnemen zal niet gaan. Maar! We hebben wel een nieuwe sportomgeving. Deze is te openen op de tv-ontvanger via Menu > Sport > Basketbal (staat wat aan de rechterkant van het lint). Hier laten we de wedstrijden en samenvattingen los van elkaar zien in carrousels. Misschien ben je hiermee toch een beetje geholpen. :blush:


@Denise_

Ik had het gezien, de keuze Sport was tot voor kort maar karig. Er er staat via het inplan tekentje ook bij of je het hebt ingepland, waarvan Erik had gezegd dat het bij zoeken onmogelijk was. 

Jammer genoeg merk ik dat op steeds meer plekken de Rec toets op de afstandbediening (nog) niet functioneert. 

Maar voor de rest ben ik er heel blij mee. 

Volgende keer als het kan de auteur een reply laten markeren als beantwoord. Al die door moderators gemarkeerde replies verlagen heel erg sterk het niveau van dit forum en de waarde van de informatie die hier uit voorkomt. Ik had gewoon direct jouw reply als antwoord gemarkeerd. (Goed beschreven en geeft gewoon de oplossing weer).