Skip to main content

Is er een mogelijkheid  ook de decoder draadloos te instaleren, want dan heb ik niet zoveel kabels nodig

Als je probleemloos gebruik wil maken van de ontvanger is alleen een kabel gegarandeerd.  Al het overige kan maar is vaak niet stabiel. Zoals bijvoorbeeld draadloze verbindingsets of via een wifi versterker. 


@Winston55 Voor de verbinding tussen mijn modem en de tv-ontvanger maak ik gebruik van twee DVS’en. Werkt bij mij prima. Zie alhier: Draadloze Verbindingsset: sluit je digitale tv-ontvanger aan | KPN

Piet.


Hoi @Winston55 ,

Via superwifi kan ook,Dat kost 60 euro via de wifimanager.

Dan heb je goede wifi+draadloze tv.Een DVS is duurder en werkt in de praktijk slechter dan superwifi,Ook helpen dvs stekkers niet voor betere wifi.


Is er een mogelijkheid  ook de decoder draadloos te instaleren, want dan heb ik niet zoveel kabels nodig

Nee dat kan niet, de tv decoder werkt alleen bekabeld.

 


Hoi @Winston55. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat er al verschillende antwoorden zijn gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Het klopt dat je de tv-ontvanger kan aansluiten op een SuperWifi of een Draadloze Verbindingsset. De mogelijkheid is er, echter ondersteunen we dit niet vanuit onze klantenservice. Het advies is om een tv-ontvanger altijd bekabeld aan te sluiten. Als je voor een SuperWifi kiest kan je het beste eerst onze Wifi Manager doorlopen. Als je verder nog vragen hebt dan horen we dat graag!