Skip to main content
Vraag

Kan ik de Soundbox aansluiten op de EARC HDMI poort van mijn tv?

• September 4, 2025
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

vraagje

kan ik de kpn TV+ Box van bang en olsen aansluiten op de EARC -hdmi poort van mijn tv

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 4, 2025

Beste ​@Maxenfreddie  je kunt de TV+ box op iedere geschikte HDMI-poort aansluiten met de meegeleverde kabel.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 4, 2025

Beste  JanD

geld dit ook voor de soundbox   kpnTV+

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 4, 2025

beste Jan

het probleem is namelijk het volgende als ik de soundbox en tv samen uitschakel krijg ik via de soundbox nog enkele brom geluiden als hij uit is 

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

Hoi ​@Maxenfreddie, wat leuk dat je een KPN Soundbox hebt. 

Je kan deze zeker weten op de eARC HDMI ingang aansluiten. Hierdoor kan je bijvoorbeeld ook bij gebruik van een app op je Smart TV, of andere mediaspeler of gameconsole, het geluid over de Soundbox horen. 

Zorg wel dat je eARC luidspreker geselecteerd staat op de TV. 

Mocht je meer hulp willen, hoor ik graag welke TV je hebt en waar je tegen aanloopt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 5, 2025

Ja. De soundbox kan via eARC het geluid weergeven van apps die je op de tv zelf gebruikt. Danwel als er nog een BlurayDisc speler op zit het geluid van de BRD's. (of DVD)

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Maxenfreddie, we denken hier in onze community graag met je mee! Goed om te zien dat er al hulp toegesneld is.

Heb je de laatste reacties hierboven van Peter en Jeff al gezien? En ben je er intussen uit gekomen met aansluiten van jouw Soundbox?