Skip to main content

is deze ook softwarematic te openen

Nee. Daar is niks mee te doen. Wat wilt u er mee?


Ik kan me voorstellen dat de vraagsteller er filmpjes en foto's die op de USB stick staan zou willen afspelen. Veel media kastjes kunnen dat, erg handig,


eventueel een harde schijf op aan sluiten zodat ik de films of foto die er op staan dan kan bekijken op de tv. Op de router v12 zit er ook een kan ik die wel gebruiken?

 


eventueel een harde schijf op aan sluiten zodat ik de films of foto die er op staan dan kan bekijken op de tv. Op de router v12 zit er ook een kan ik die wel gebruiken?

 

Hallo, het gemakkelijkste is gewoon de USB-stick in het betreffende tv-toestel te steken.

 


eventueel een harde schijf op aan sluiten zodat ik de films of foto die er op staan dan kan bekijken op de tv. Op de router v12 zit er ook een kan ik die wel gebruiken?

 

 

Je kan dat inderdaad het makkelijkste op je tv doen, doe ik zelf ook altijd op die manier.

Je hebt dan wel de AB van je tv nodig.😉

Opnemen kan, volgens mij, zo wie zo niet.


eventueel een harde schijf op aan sluiten zodat ik de films of foto die er op staan dan kan bekijken op de tv.

Dat kan niet. De software op de tv ontvanger heeft helemaal geen mogelijkheden om zoiets te doen. Het zit gewoon helemaal niet ingebouwd. 

Op de router v12 zit er ook een kan ik die wel gebruiken?

Nee. Die is ook niet te gebruiken. Alleen voor een 4G dongel eventueel. Niet voor een opslag apparaat.Â