Skip to main content

Kan ik een opgenomen serie die per ongeluk gewist is weer terug zetten

Hallo @Inkieinkie ,

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Eenmaal verwijderd is gelijk definitief. Weg = Weg. 


Ai @Inkieinkie, ik zie dat @Noordzee jou het slechte nieuws al heeft gegeven :slight_frown:

Als het een recente opname was (van een programma dat korter dan een week geleden op tv was, kan je eventueel nog terugkijken via de gids. Veel zenders bieden ook de mogelijkheid om programma’s terug te kijken via hun website. Ik hoop dat je op 1 van deze manieren alsnog het door jou gewiste programma terug kunt kijken!


Dank voor julie antwoord maar terug kijken gaat niet meer lukken had het al geprobeerd..jammer volgende keer beter eerst nadenken voor dat ik iets wis gr


Iedereen kan fouten maken jammer dat er geen mogelijkheid is om het terug te zetten de gewiste programmas op het internet hebben ze het wel op zet terug  terug maar dat kan ik niet vinden . Heel jammer ik ben nu alles kwijt. Ik dacht dat er stond verwijderde opnamen maar er stond verwijder opnames ook geen waarschuwing ingebouwd heel erg jammer dan had je nog terug gekund.


Iedereen kan fouten maken jammer dat er geen mogelijkheid is om het terug te zetten de gewiste programmas op het internet hebben ze het wel op zet terug  terug maar dat kan ik niet vinden . Heel jammer ik ben nu alles kwijt. Ik dacht dat er stond verwijderde opnamen maar er stond verwijder opnames ook geen waarschuwing ingebouwd heel erg jammer dan had je nog terug gekund.

 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

En je krijgt altijd een waarschuwing.

“weet je zeker dat je **** wilt wissen?

**** = het programma of alles. 


De nieuwste versie geloof ik