Skip to main content

Hallo,

Mijn moeder (invalide, hoge leeftijd) heeft een nieuwe afstandsbediening nodig.

Dit zijn zaken die zij niet zelf kan regelen en dat doe ik dan voor haar. Zij heeft geen KPN-account. Kan ik dan (telefonisch) voor haar een nieuwe afstandsbediening bestellen? Kan ik die dan ook voor haar aan de televisie koppelen? Abonnementsnummer en pincode heeft zij niet meer.

 

Ook nog een hele praktische vraag. Past het pakketje met de afstandsbediening in de brievenbus? Zij kan namelijk heel erg moeilijk zelf pakketjes in ontvangst nemen.

Hallo @Engelre ,

Als je echt niets kunt vinden (Abonnementsnummer staat bv ook op de facturen), dan kun je inderdaad het beste bellen naar 0800-0402. Morgen daarvoor weer open vanaf 8.00.

Het beste is om te bellen op het moment dat zij daarbij is, want officieel worden alleen klanten (rechtstreeks) geholpen. Maar aan de andere kant verwacht ik nu ook weer geen grote moeilijkheden als het alleen om een afstandsbediening gaat. 

 

Is bellen allemaal wat lastig? Dan kun je ook nog via deze website (tegen betaling) een afstandsbediening bestellen: 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/interactieve-tv/


Morgenochtend vanaf 8 uur kan je gratis bellen met 0800-0402.

 

Zie facturen (helaas alleen digitaal via MIJNKPN) voor het abonnement nummer.

Ook kan je daar, indien nodig, de pincode aanpassen.

 

Ik weet niet welke KPN tv decoder uw moeder heeft, maar je kan ook via deze link kijken. 


Hallo,

 

Vriendelijk bedankt voor de antwoorden.

Ik denk dat ik op een factuur die mijn moeder ook per e-mail ontvangt een klantnummer zie staan. Ik weet niet of dat het zelfde is als het abonnementsnummer (ik vermoed van niet).

Als ik bij haar thuis ben, zal ik de klantenservice bellen. Hopelijk kunnen zij mij dan verder helpen.

 

Gelukkig wordt er de laatste tijd meer aandacht aan besteed dat niet iedereen vanzelfsprekend zijn of haar zaken digitaal kan regelen.

 

Nogmaals bedankt voor de hulp.


Top. Bij de klantenservice gaan ze jouw moeder dan wel terugvinden in de administratie. Komt goed….


Klantnummer is voldoende.

Maar ze vragen bij 0800-0402 meestal alleen om de laatste 3 cijfers banknummer, geboortedatum en postcode en huisnummer. 

 

P.S.

Geef je jezelf een like??


Hallo @Engelre ,

Als je echt niets kunt vinden (Abonnementsnummer staat bv ook op de facturen), dan kun je inderdaad het beste bellen naar 0800-0402. Morgen daarvoor weer open vanaf 8.00.

Het beste is om te bellen op het moment dat zij daarbij is, want officieel worden alleen klanten (rechtstreeks) geholpen. Maar aan de andere kant verwacht ik nu ook weer geen grote moeilijkheden als het alleen om een afstandsbediening gaat. 

 

Is bellen allemaal wat lastig? Dan kun je ook nog via deze website (tegen betaling) een afstandsbediening bestellen: 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/interactieve-tv/

@Engelre 

Is de aanvraag nu gelukt via 0800-0402? 


Hoi,

Ik kom pas over een paar dagen weer bij mijn moeder. Dan kan ik zien welk type afstandsbediening zij heeft en vanaf haar thuisadres de bestelling eventueel plaatsen.


Hoi,

Ik kom pas over een paar dagen weer bij mijn moeder. Dan kan ik zien welk type afstandsbediening zij heeft en vanaf haar thuisadres de bestelling eventueel plaatsen.

Hoi @Engelre, laat je ons weten of het uiteindelijk nog is gelukt en of ik vanaf hier eventueel nog iets voor je kan doen?