Skip to main content

Goededag,

Mijn afstandsbediening is stuk en doet niks meer.

Kunt u mij een nieuwe toesturen? volgens website moet ik bellen, maar heb  4k tv-ontvanger (de VIP5202).

DANK

Welkom op het forum @MarjoleinHI. We kunnen een nieuwe afstandsbediening sturen voor de VIP5202. Via de pagina om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen op de website kan dat voor dat model niet inderdaad. 

Doordat er geen gegevens op jouw profiel staan kan ik je nu geen afstandsbediening sturen. Het snelste is om ons te bellen op 0800-0402, een collega kan het meteen voor je doen. Ik hoop dat je inmiddels via die weg contact hebt gehad.


Hi Jasper,

Ik heb al zo vaak gebeld naar het telefoonnummer 0800-0402. Maar vanwege drukte wordt iedere keer de lijn verbroken. En krijg ik een bandje dat ik een sms krijg met oplossing. En wordt ik weer doorverwezen naar de website. Enfin, ik zit in een cirkel waar ik niet uitkom.

Hoe krijg ik dit opgelost?

Hoor graag. Marjolein


Hi Jasper,

Ik heb zojuist mijn gegevens geupdatet.


@Jasper Heb je mijn berichtje gezien? Ik heb gegevens geupdatet. Kan je alnsog een afstandsbediening toesturen? Dan kan ik tenminste weer morgen tv kijken;) dank je!


Ik zie je berichtje @MarjoleinHI. Doordat dit een forum is en geen chat krijg je niet direct een antwoord, dat is niet hoe een forum werkt 😉

Ik heb je nu een afstandsbediening toegestuurd, binnen enkele dagen zal je deze ontvangen!

 


Hi, ik heb precies hetzelfde probleem. Kunnen wij ook een nieuwe afstandsbediening toegestuurd krijgen? @Jasper  Vast bedankt!


Hij is onderweg @Jotkuip, je hebt 'm binnen een paar dagen 🙂