Skip to main content

Ik heb sinds kort een 4k UHD televisie, wanneer kan ik een nieuwe ontvanger krijgen ?
Ik heb geen 4k abonnement, en ik zit in een zorg appartement met een basis   abonnement.


 

Ik weet niet of dat mogelijk is. Wacht even op een moderator die kan het u uit leggen. Of morgen gratis bellen 0800 0402 kpn. 🙂


Hoi @Haeles48! Voor een 4K ontvanger heb je wel het 4K pakket nodig. Ik wil graag eens voor je kijken of dat mogelijk is op jouw adres. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb om je verder te kunnen helpen? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt? Alvast bedankt!


Profiel aangepast

 

alvast bedankt voor de moeite 


Zonder 4K pakket, krijg je dezelfde zenders in dezelfde kwaliteit als je huidige TV decoder.

Welke KPN tv ontvanger heb je?


Voor een 4k tv is een 4k ontvanger niet per se nodig. Wat HD is is en blijft HD.

Je aansluiting moet 100 Mb/s (minimaal) kunnen leveren om überhaupt het Hussel abonnement (!) met de 4k zenders te krijgen. Dat zijn er maar 4.

691 Xite 4K (DD5.1 2160p 50; H.264; 25 Mb/s)
692 Insight 4K (HDR, HLG) DD5.1 (2160p 50; H.264; 25 Mb/s)
693 LoveNature 4K (HDR, HLG) PCM (ondertiteling via TT 888) (2160p 50; H.264; 25 Mb/s)
694 ESPN Ultra HD (1080p 50 met HDR, HLG en WCG2020; HEVC met 15,5 Mb/s)


Bedankt allemaal voor de moeite, ik zie nu wel dat 4k voor mij niet kan ik zit in een zorg appartement en heb maar 50 Mb/s en de Arris vip 2952


@Haeles48. Als het mogelijk is je tv met internet te verbinden dan kan je de Netflix app dáárin gebruiken met het 4k abonnement van hen. Kan je toch 4k kijken…..

Ik neem tenminste aan dat het kpn abonnement met internet van jouzelf is.

 

50 Mb/s en de Arris vip 2952

Niks mis mee:slight_smile: . Daarmee heb ik prima internet en uitstekend beeld op de 43 inch 4k tv hier. Ik kan wel het 4k abonnement nemen, maar afgezien van het nieuwe ESPN Ultra HD interesseert mij de overige 4k zenders niets.


PeterG,Bedankt


@Haeles48 veel gras is al voor mijn voeten weggemaaid :tractor: , waarvoor mijn dank heren @joop2011 en @PeterG:smiley:
Ik zag wel dat er glasvezel op de planning staat bij jou, dus afhankelijk van hoe het gaat met de aanleg hiervan (ik zie wat problemen met de doorvoer van de kabel ivm hoogbouw) is het met wat geluk straks wel mogelijk om alsnog desgewenst het 4K pakket af te nemen, maar dat het echt veel toe gaat voegen behalve de ontvanger…..