Skip to main content

Waar kan ik een nieuwe power supply kopen voor Arcadyan HMB2260 decoder?

dank,

j

Vul je profiel aan en een medewerker zal je op weg helpen om een adapter te vervangen.


Waar kan ik een nieuwe power supply kopen voor Arcadyan HMB2260 decoder?

dank,

j

Hallo @Jobra , die hoef je niet te kopen, want de tv-decoder heb je in bruikleen van KPN, dus als daar iets aan kapot gaat, zoals de netvoeding bij jou, is dat voor rekening KPN.

Totdat je een nieuwe hebt, kun je misschien tijdelijk een universel adapter gebruiken met de instellingen van de originele.

Voor een snelle(re) reactie kun je beter even bellen met 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren.

Succes.

 


Waar kan ik een nieuwe power supply kopen voor Arcadyan HMB2260 decoder?

dank,

j

Hallo @Jobra , die hoef je niet te kopen, want de tv-decoder heb je in bruikleen van KPN, dus als daar iets aan kapot gaat, zoals de netvoeding bij jou, is dat voor rekening KPN.

Totdat je een nieuwe hebt, kun je misschien tijdelijk een universel adapter gebruiken met de instellingen van de originele.

Voor een snelle(re) reactie kun je beter even bellen met 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren.

Succes.

 

Te zij het bewust is, maar zo online valt dat nooit te concluderen. In de winkel of bij de klant als monteur is het nog wel eens betalen voor vervangen. 

Ontopic; vul even je profiel in en het word geregeld. 


Goedemorgen @Jobra, het kopen van een nieuwe stroomadapter is niet nodig. Via de klantenservice kun je zo een nieuwe aanvragen. Mijn collega's zijn bereikbaar via het gratis nummer 0800-0402. Via het forum kan ik ook een nieuwe naar je opsturen maar dat gaat wel minder snel dan bij rechtstreeks contact via de klantenservice. Als je jouw profiel invult en mij een seintje hier geeft? 


Hi Jeroen_dB, Zal klantenservice contacten. BTW profiel is nu up to date. THNX J


Goedemorgen @Jobra, zelf contact opnemen is niet meer nodig. Een nieuwe stroomadapter komt jouw kant op. 


Goedemorgen @Jobra, zelf contact opnemen is niet meer nodig. Een nieuwe stroomadapter komt jouw kant op. 

TOP THNX!

Â