Skip to main content

Hallo, wij hebben een nieuwe Loewe 4K HD tv gekocht maar hebben een tv ontvanger en afstandsbediening uit 2014. Ik zou graag een nieuwe tv ontvanger en afstandsbediening willen, de oude werkt slecht met deze tv...doorzetten van kanalen en gids opvragen ed  is een probleem omdat wij de Loewe afstandbedening niet kunnen gebruiken. Onze apparatuur is verouderd ook al zegt de KPN controle dat onze box geschikt is...ben al 30 jaar klant dat lijkt mij toch voldoende? :-)

@beuse241 Als de oude niet kapot is wordt die niet omgeruild (of het moet een oude Motorola zijn). Mocht deze kapot gaan dan zul je waarschijnlijk hetzelfde model krijgen. Als je echt een 4K ontvanger wilt VIP 5202) dan zul je een 4K abonnement moeten nemen. Na een half jaar kun je dat weer opzeggen maar mag je de 5202 blijven gebruiken. Een 4K abonnement is alleen mogelijk bij omzetting naar  KPN Hussel (dacht ik). Ik weet niet welk abonnement je nu hebt maar die omzetting zou financieel nadeel kunnen geven (geen gratis zender, geen dubbele mb's voor mobiel, wel korting).


Hoi, bedankt voor de info! 👍🏻


Als je nu nog een ouder mobiel abonnement hebt met dubbele mb's, dan blijft dat gewoon zo als je het thuis abonnement aanpast. Het aanpassen van het thuis abonnement heeft geen enkel gevolg voor het mobiele abonnement. 

Het wijzigen van kanalen en openen van de gids zal altijd alleen met de afstandsbediening van KPN moeten. Ook bij een nieuwe ontvanger. Dus dit:

...de oude werkt slecht met deze tv...doorzetten van kanalen en gids opvragen ed  is een probleem omdat wij de Loewe afstandbedening niet kunnen gebruiken.

Zal zo blijven. Daar veranderd niets aan.