Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een nieuwe TV-ontvanger met Bluetooth afstandsbediening en verlengingskorting krijgen?

• December 12, 2024
  • 9 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb 2 vragen: 

1.) Mijn topset box van KPN voor TV is nu al meer dan 5 jaar oud, is het mogelijk om zo'n mooie nieuwe met bluetooth afstandsbediening te krijgen? In de hoop dat hiermee ook skyshowtime, disney, HBOmax enz ook kan kijken.

2.) Ik zie dat er verlengingskorting te krijgen is, kan ik dat ook krijgen? Van de korting kan ik een jaar lang Prime TV nemen…

Bij voorbaat dank!

MVG.
Erwin

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@ErwinC ,

Je kunt de nieuwste ontvanger krijgen door te verlengen. Dan heb je ook toegang via jouw ontvanger tot alle streamingsdiensten. 

Dat verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Grote kans dat je ook nog eens goedkoper uit bent. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 12, 2024

Hoi ​@ErwinC ik kan mezelf goed voorstellen dat je benieuwd bent of KPN iets voor je in de aanbieding heeft. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een passend aanbod.

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Dit is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen. Nee heb je, ja kun je krijgen! 

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 12, 2024

Beste ​@ErwinC zie ook onderstaande link:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

Succes.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 12, 2024

Hallo ​@ErwinC ,

Je kunt de nieuwste ontvanger krijgen door te verlengen. Dan heb je ook toegang via jouw ontvanger tot alle streamingsdiensten. 

Dat verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Grote kans dat je ook nog eens goedkoper uit bent. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

• Auteur
  • Topper
  • December 13, 2024

THX voor de reacties! 

• Auteur
  • Topper
  • December 13, 2024

Wat ik supervaag vind, is dat het verlengaanbod per dagdeel anders is. Van €9,- per maand goedkoper tot €2,- per maand duurder dan wat ik nu betaal.

• December 13, 2024

Wat ik supervaag vind, is dat het verlengaanbod per dagdeel anders is. Van €9,- per maand goedkoper tot €2,- per maand duurder dan wat ik nu betaal.

Wat bedoel je met "dagdeel"?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 13, 2024

Klopt, is ook afhankelijk hoe je verlengt. Vermoedelijk ben je via de link uit mijn reactie het goedkoopste uit. Zeker op de lange duur. 

• Auteur
  • Topper
  • December 13, 2024

Klopt idd. jouw link was de beste prijs, dank daarvoor. Ik heb gebruik gemaakt van verlengingsaanbod. Ik had nog alles-in-1 van 2012, allerlei gratis functionaliteit en 6 mailboxen. Ik ga nu naar 1000/1000 (van 200/200) glasvezel, Spotify Family en 2xKPN plus, en de rest hetzelfde als voorheen, voor €1,- minder per maand voor onbepaalde tijd. Niet slecht denk ik.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat is een mooie besparing ​@ErwinC! 😄 Als extra bonus, vergeet de attentkalender niet. Daar kun je ook wat gratis cadeaus scoren, waaronder kookboeken als je wat inspiratie voor kerst nodig hebt! 

Dank voor de hulp hier iedereen, fijn dat jullie zo meedenken. 💚