Skip to main content

Wij gaan op vakantie zondag en een programma dat ik graag volg, start terwijl wij op vakantie zijn. Kan ik dat ook opnemen op vakantie via de ipad?

Goedemorgen @femmie004,

Dat zou zeker moeten lukken (met een werkende internet verbinding op het adres van bestemming 😉).


ok en hoe doe ik dat dan?


Heeft u de app op de ei-pad al geïnstalleerd? 


uhm nee, welke app?

 


Deze is te vinden in de app store:

https://apps.apple.com/nl/app/kpn-interactieve-tv/id453092149

 

Na het installeren zou dit met onderstaande route moeten lukken (screenshots zijn overigens wel vanaf een android apparaat):

 

 


Heeft u de app op de ei-pad al geïnstalleerd? 

Even off-topic tussendoor (ik kan het niet laten. #sorry). Maar Calimero was de eerste met een ei-pet:

 


Nog een vraagje. Als we dan thuis de stekker eruit trekken van dat kastje blijft ie dan wel alles opnemen wat hij nu ook opneemt?


Nog een vraagje. Als we dan thuis de stekker eruit trekken van dat kastje blijft ie dan wel alles opnemen wat hij nu ook opneemt?

@femmie004,

Jazeker blijft alles opgenomen worden dan. Dit gebeurd in de systemen op de achtergrond. De ontvanger zal (als de stekker er weer inzit) de meest recente lijst van opnames ophalen en deze zijn dan gewoon te bekijken.


PS: Is het gelukt met de app?


Hallo @femmie004, welkom op het forum. Hoop dat je een leuke vakantie hebt. Is het inmiddels gelukt met de adviezen vanuit de KPN community? 


De vakantie moet nog beginnen, maar ben graag voorbereidt ;)


De vakantie moet nog beginnen, maar ben graag voorbereidt ;)

Een goede voorbereiding is het halve werkÂ