Skip to main content

Is het mogelijk in  kpn tv app  een tijdslot in te bouwen.? Ik zet in bed nog wel eens de tv app aan .als je dan in slaap valt draait de app s morgens nog steeds . Ik zou me voor kunnen stellen dat je 3 mogelijkheden in kun stellen 30 min 45 min of 60 mm en dat de app daarna automatisch stopt . Spotify heeft ook zo n mogelijkheid . Het lijkt me dat bij de kpn app ook moet kunnen .ik hoor graag uw reactie. Bvd. Met vr w.salet

De meeste tv's hebben zoiets zelf.


Het gaat om de app

Ik neem aan dat ts op een tablet of telefoon kijkt?

Is dit wellicht een optie (android). 


Beste  het gaat inderdaad op de app op mijn android telefoon . Dit lijkt me niet zo moeilijk want spotify en de app radio hebben dit ook. Grt w salet


Dld dit is inderdaad een optie. Ik ga het probeteb . Bedankt 


Dld dit werkt bedankt voor de tip 👍grt ws

 


@Wgas 

Welke tv heb je?

Zoals ik al vermelde, de optie zit standaard in de meeste tv's. 


@Wgas

Welke tv heb je?

Zoals ik al vermelde, de optie zit standaard in de meeste tv's. 

Maar @joop2011, het gaat hier over de KPN TV app op een telefoon.


@Wgas

Welke tv heb je?

Zoals ik al vermelde, de optie zit standaard in de meeste tv's. 

Maar @joop2011, het gaat hier over de KPN TV app op een telefoon.

 

Ik had begrepen dat het om de KPN ITV app op de tv ging.

Later bij een reactie geeft hij inderdaad pas aan dat het om de ITV app op de telefoon gaat.

 

Maar op zich maakt het toch niet uit wat er uitschakelt?

De telefoon app of de tv? (behalve dat de telefoon sneller leeg is als die de app aanblijft).


joop2011 schreef:

Maar op zich maakt het toch niet uit wat er uitschakelt?

De telefoon app of de tv? (behalve dat de telefoon sneller leeg is als die de app aanblijft).

Maar er is waarschijnlijk helemaal geen TV in gebruik, @Wgas kijkt dan waarschijnlijk "gewoon" op zijn telefoon.


Joop als ik tv kijkt op de android heb ik toch niks te maken met de app op de tv .!!! Deze werken toch onafhankelijk van elkaar .

Ik heb onmiddels de app die Dld aangaf in zijn antwoord. Het betrefd de app  App of timer . ..Hierin kun je precies aangeven wanneer deze moet stoppen zoals ik in mijn vraag al stelde ,alleen het zou makkelijk zijn als deze functie in de Kpn it app op de android zou zitten .maar nu gaat het ook .wga


@Wgas 

Ik dacht dat je via de Mobiel en een Chromecast op de tv keek.

Er zijn vele wegen naar Rome.

Belangrijkste is dat je een oplossing hebt gevonden. 😉