Skip to main content

Kan ik eenzelfde nieuwe afstandsbediening krijgen?

• June 27, 2025
  • 12 reacties
  • 182 keer bekeken

Nina Baltussen
Deelnemer

Hallo, hebben jullie deze afstandsbediening nog op voorraad? Ik vraag dit voor een oud koppen (80+ jaar). 

Ze vinden veranderingen lastig, dus zou graag dezelfde willen bestellen aangezien de huidige niet meer optimaal werkt. 

Groet Nina

June 27, 2025

Is bovenstaande wel te bestellen ? 

Nee. Dat model met alle knoppen op exact dezelfde plek is er niet meer. Je krijgt een iets anders model wat ook gewoon werkt. Maar ja, sommige knoppen zitten anders.

Misschien kan je op marktplaats kijken. Wie weet is er iemand die dit model aanbied.

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 27, 2025

Hallo ​@Nina Baltussen ,

Dat type afstandsbediening is een ouder model. Dat type is niet meer voorradig.

Wil je voor hun een vervangende afstandsbediening? 

Je hebt alles gecontroleerd, maar de afstandsbediening werkt nog steeds niet goed? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met hun KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen.

Speciaal voor ouderen is er (tegen betaling) ook een ander type afstandsbediening te koop:  

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/233229/comfort-afstandsbediening-voor-interactieve-tv/  

Nina Baltussen
Deelnemer

Hallo,

Zij hebben geen kpn id, heb een nieuwe 2 weken geleden voor ze besteld telefonisch. Maar ze hebben alsnog de verkeerde ontvangen.. 

Groet Nina

• June 27, 2025

Nee. Dat model met alle knoppen op exact dezelfde plek is er niet meer. Je krijgt een iets anders model wat ook gewoon werkt. Maar ja, sommige knoppen zitten anders.

Misschien kan je op marktplaats kijken. Wie weet is er iemand die dit model aanbied.

• June 27, 2025

Speciaal voor ouderen is er (tegen betaling) ook een ander type afstandsbediening te koop:  

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/233229/comfort-afstandsbediening-voor-interactieve-tv/  

Dat is geen oplossing voor als je gewoon precies dezelfde afstandsbediening wilt met alle knoppen op precies dezelfde plek.

Nina Baltussen
Deelnemer

Dankjewel voor jullie reacties.

Ik zal het aan ze voorleggen.

Fijn weekend gewenst,

Groetjes Nina Baltussen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 27, 2025

Hallo,

Zij hebben geen kpn id, heb een nieuwe 2 weken geleden voor ze besteld telefonisch. Maar ze hebben alsnog de verkeerde ontvangen.. 

Groet Nina

Nee, dat is niet meer mogelijk. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2025

Dit is de vervanging voor de C2 / D3 afstandsbediening. Er is geen andere. De witte is gratis. De zwarte kun je kopen. 

Deze is te koop

PS welk merk is de televisie?

Nina Baltussen
Deelnemer

De witte afstandsbediening hebben zij ontvangen. Maar omdat de knoppen net wat anders zijn, kunnen zij hier niet goed mee overweg. Meneer heeft beginnende dementie. 

Ik zal online kijken of dezelfde afstandsbediening te koop staat op marktplaats. 

Harstikke bedankt voor de reacties. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2025

Ik vroeg het merk televisie. Omdat de instructies voor tv instellen nog maar 10 merken betreft voor de C2 / D3.

Eventueel weet ik namelijk nog wel wat.

Nina Baltussen
Deelnemer

Samsung tv. Model durf ik zo niet te zeggen. 

Ben inmiddels niet meer bij ze thuis 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2025

M'n moeder gaat mij haar al jaren in de la liggende maar ongebruikte D3 toesturen. Die stel ik dan in voor Samsung en stuur 'm door. (Klein voorbehoud houden we aan).

Ik zal m'n privéberichten open zetten voor je. Dan kan je jouw of hun adres aan me doorgeven. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 1, 2025

Herinnering ​@Nina Baltussen