Ik heb een ELO touch monitor 7001LT 70. Kan ik deze koppelen aan mijn afstandsbediening Model: T4HU1826? Ik zie dit merk niet in de lijst staan.
Alvast dank voor de reactie
Hallo
Je kunt deze vrij algemene codes proberen:
005 009 239 297 328
En anders zit er niets anders op om met twee afstandsbedieningen te werken.
Voor meelezers: De lijst staat hier:
Alleen (officiële) televisies worden ondersteund. Geen monitors.
Als het om geluid via de monitor gaat: als alternatief kun je het volume misschien laten regelen op de ontvanger? Dan moet je je monitor wel op een vast volume instellen.
(Voor de TV+ Box, die jij gezien de T4HU1826-afstandsbediening niet hebt, is dat de optie “uit” bij Afstandsbediening afstemmen op de tv in de Kennisbank. Misschien is er ook zoiets te vinden voor jouw ontvanger?)
De Linux ontvangers hebben geen eigen volume regeling.
Hoi
Goedemiddag,
dank allemaal voor jullie reacties!
ik heb het geprobeerd met de algemene codes. Maar het is inderdaad helaas niet mogelijk om de afstandsbediening te koppelen met de ELO monitor.
Dus ik ga nu met 2 afstandsbedieningen werken.
Uiteraard ook geen probleem.
Dank nogmaals iedereen
Ah dat is jammer, toch bedankt voor je terugkoppeling!
Alleen (officiële) televisies worden ondersteund. Geen monitors.
En de TV wordt dan met het kpn kastje als monitor gebruikt.
Dus op die manier zijn de mensen gedwongen om schermen te kopen met extra elektronica er in wat niet gebruikt wordt maar wel geproduceerd moet worden, energie gebruikt en soms ook nog technische verwarring geeft.
Als het om geluid via de monitor gaat: als alternatief kun je het volume misschien laten regelen op de ontvanger?
Neeeh, dat is veel te handig en is dus weg-gemoderniseerd.
De ontwikkelaars zijn duidelijk gericht op beeld en andere fratsen, geluid is bijzaak, dat blijkt telkens weer.
Wat een oplossing zou kunnen zijn voor dit soort gevallen, een kastje wat een TV is zonder beeld maar met audio uitgang.
En door lus voor beeld.
Dat zal niet moeilijk te maken zijn, de techniek is er immers maar wie gaat dat doen ? En tegen een redelijke prijs aanbieden ?
Overigens zou ik er nooit voor kiezen om naar geluid uit een monitor(TV) te luisteren, een paar fatsoenlijke luidsprekers zijn zo veel beter, maar ja dan loop je ook weer tegen de volume regel on-mogelijkheden aan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.